A Saturn Mammutban terjeszkedik a Nespresso
A Nespresso folytatja 2008. júniusában megkezdett terjeszkedését a kereskedelmi egységekben. Kelet-Európában elsőként, a Saturn Mammut áruházban nyit kiemelt értékesítési helyet, közel 20 négyzetméteren.
A zárt rendszerű, kapszulás kávék fogyasztása a válság ellenére nem csak Magyarországon, de a világon mindenhol folyamatos növekedést mutat. Az adagolt kávék iránti kereslet leginkább az elektronikai termékeket forgalmazó láncokban növekedett, annak ellenére, hogy számos adagolt kávékészülék független márkaboltokban vagy hipermarketekben is elérhető.
Ezért jelenik meg 2009 szeptemberétől a Saturn Mammut áruházban a Nespresso Corner, megkülönböztetett termékkihelyezéssel, speciálisan erre a célra készített, a márka vizuális elemeit megjelenítő kóstoltató pultokkal. A vásárlók itt különleges környezetben, képzett hostessek segítségével fedezhetik fel a kávégépeket és kóstolhatják meg a prémium minőségű kávékat – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >