A Saturn Mammutban terjeszkedik a Nespresso
A Nespresso folytatja 2008. júniusában megkezdett terjeszkedését a kereskedelmi egységekben. Kelet-Európában elsőként, a Saturn Mammut áruházban nyit kiemelt értékesítési helyet, közel 20 négyzetméteren.
A zárt rendszerű, kapszulás kávék fogyasztása a válság ellenére nem csak Magyarországon, de a világon mindenhol folyamatos növekedést mutat. Az adagolt kávék iránti kereslet leginkább az elektronikai termékeket forgalmazó láncokban növekedett, annak ellenére, hogy számos adagolt kávékészülék független márkaboltokban vagy hipermarketekben is elérhető.
Ezért jelenik meg 2009 szeptemberétől a Saturn Mammut áruházban a Nespresso Corner, megkülönböztetett termékkihelyezéssel, speciálisan erre a célra készített, a márka vizuális elemeit megjelenítő kóstoltató pultokkal. A vásárlók itt különleges környezetben, képzett hostessek segítségével fedezhetik fel a kávégépeket és kóstolhatják meg a prémium minőségű kávékat – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >