A Samsung bejelentette partnerségét az „Egy Minceraft filmmel”
„A személyre szabhatóságra építve, olyan eszközöket kínálunk, amelyek új távlatokat nyithatnak a kreatív önkifejezésben. Az „Egy Minecraft filmmel” való együttműködésünk tökéletes folytatása a Samsung és a Warner Bros. Pictures között régóta fennálló kapcsolatnak. Összekapcsolt termékökoszisztémánk és mesterséges intelligencián alapuló technológiáink lehetőséget adnak a felhasználóknak, hogy kibontakoztassák kreativitásukat”
„Nagy örömünkre szolgál, hogy együttműködhetünk a Samsunggal az „Egy Minecraft film” kapcsán. Ez az összefogás az új utak meghódításáról szól – a film középpontjában álló innovációt felhasználva inspiráljuk a kreativitást és megmozgatjuk a nézők képzeletét világszerte. Közösen olyan eszközöket adunk a közönség kezébe, amelyekkel új és izgalmas módokon bontakoztathatják ki a bennük rejlő lehetőségeket, és oszthatják meg saját történeteiket.”
Kapcsolódó cikkeink
Tízből kilenc fogyasztó már a mesterséges intelligenciára bízza az online keresést
A Bain & Company friss jelentése szerint a fogyasztók 80%-a…
Tovább olvasom >PwC Value in Motion: Az AI gazdaságélénkító hatása 2035-ig elérheti a 15%-ot
A PwC legfrissebb kutatása szerint az AI (mesterséges intelligencia) a…
Tovább olvasom >Az SAP újragondolja a vállalati alkalmazások jövőjét: az AI mindenhol jelen lesz
Az SAP idei Sapphire konferenciáján olyan úttörő technológiai fejlesztéseket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >