A Samsung az IFA 2025 kiállításon mutatja be technológiai újdonságait
A Samsung hamarosan visszatér az IFA (Innovation for all) Kiállításra. Európa legnagyobb fogyasztói elektronikai vásárát 2025. szeptember 5. és szeptember 9. között rendezik Berlinben, a 101. alkalommal. A vállalat kiállítótere a City Cube épületében lesz, ahol az egész világ előtt mutatja be újdonságait.
A Samsung kiállítóterében a látogatók megismerhetik a vállalat azon elképzeléseit, amelyekkel az AI átalakíthatja az otthonainkat most és a jövőben is. Testközelből tapasztalhatják meg, hogy a Samsung, hogyan hasznosítja az AI erejét mobileszközeiben, tévéiben és háztartási eszközeiben, hogy a mindennapi életet még inkább megkönnyíthessék.
A vállalat a kiállítás megnyitója előtt, szeptember 4-én, egy sajtótájékoztatón mutatja be izgalmas, csúcstechnológiás készülékeit és okos szolgáltatásait, ahol a Samsung – az AI-alapú otthoni megoldások élvonalbeli vállalataként – az AI otthont átalakító erejét helyezi a középpontba. Azt is megmutatja, hogy az AI-alapú készülékei és a SmartThings ökoszisztéma, hogyan kapcsolódhatnak össze zökkenőmentesen az egyszerűbb mindennapokért.
A Samsung és a vállalati partnerek együtt lépnek majd színpadra, ahol bepillantást adnak a Samsung legfrissebb termékkínálatába, valamint bemutatják, hogy technológiájuk miként teheti a felhasználók otthoni életét még hatékonyabbá és élvezetesebbé. A látogatók ezt követően egy lenyűgöző, interaktív térben tekinthetik meg a vállalat legújabb eszközeit, mielőtt a kiállítás a nagyközönség előtt is megnyitja kapuit.
Kapcsolódó cikkeink
Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >