A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba várja a sajátmárkás termékek gyártóit és forgalmazóit. Az esemény minden eddiginél nagyobb léptékben valósul meg: több mint 3100 kiállító, 75 ország, 15 tematikus csarnok és átfogó szakmai program várja a résztvevőket. A rendezvény aktualitásairól Peggy Davies, a Private Label Manufacturers Association elnöke beszélt a Trade magazinnak.

„A PLMA az a hely, ahol az üzlet történik”
Mi teszi különlegessé az idei PLMA szakkiállítást?

Peggy Davies, a PLMA elnöke
Idén rekordszámú kiállítót és vásárlót üdvözlünk Amszterdamban, ami igazán dinamikus és energikus légkört teremt. A hangsúly a legfrissebb sajátmárkás trendeken van, különösen az egészség, fenntarthatóság és kényelem témaköreiben megjelenő innovációkon. A PLMA kiváló platform arra, hogy értékes üzleti kapcsolatokat építsünk és új lehetőségeket fedezzünk fel.
Mit várhatunk az idei kiállítástól?
A rendezvény 15 csarnokban zajlik, ebből kilenc az élelmiszer-, öt a non-food kategóriákat öleli fel. Több mint 3100 cég mutatja be sajátmárkás kínálatát több mint 75 országból, így valóban globális eseményről beszélhetünk. Emellett május 19-én, a kiállítást megelőző napon szemináriumokat és workshopokat is tartunk. A programok témái között szerepelnek a piaci trendek, az innováció és a modern beszerzési stratégiák is.
Milyen networking lehetőségek várják a látogatókat?
A PLMA az egyik leghatékonyabb üzleti platform világszerte. Létrehoztuk a PLMA Matchmaker online rendszert, amely segít a kiskereskedőknek előre időpontot egyeztetni a kiállítókkal. Ugyanakkor azt is javaslom, hogy a látogatók hagyjanak időt arra, hogy inspirálódjanak a standok között sétálva – igazán lenyűgöző, amit a résztvevő cégek bemutatnak.
Hogyan látja a sajátmárkás termékek jövőjét?
A sajátmárkák mindig is szorosan követték a fogyasztói magatartás alakulását – és ez a jövőben sem lesz másképp. A vásárlók egyre inkább az egészségesebb, fenntarthatóbb és kényelmesebb megoldásokat keresik, és a sajátmárkák rugalmas válaszokat tudnak adni ezekre. Legyen szó új típusú élelmiszerekről, környezetbarát tisztítószerekről vagy gyorsan elkészíthető ételekről, ezek a márkák képesek lépést tartani a változó igényekkel.
Miért érdemes személyesen ellátogatni Amszterdamba a PLMA-ra?
Ez igazán egyszerű kérdés – mert ez az esemény a sajátmárkás iparág találkozóhelye. Legyen valaki gyártó, beszerző vagy kereskedő, itt lehetősége van üzletet kötni, kapcsolatokat mélyíteni és inspirációt gyűjteni. A PLMA a trendek, az újdonságok és a szakmai kapcsolatok legjobb elegyét kínálja. De nem kell nekem hinni – el kell jönni, és megtapasztalni. Biztos vagyok benne, hogy felejthetetlen élmény lesz.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Coop: 30 év után is irányt mutat
Változékony, gyakran nehezen tervezhető gazdasági környezetben kellett helytállniuk 2024-ben is…
Tovább olvasom >