A Sága Foods pulykasonka gyártásban is piacvezető
Az ACNielsen Piackutató adatai szerint 2012. július-2013. június között a Sága Foods Zrt. 26%-os mennyiségi és 35%-os értékbeni részesedéssel továbbra is a pulykasonka gyártás piacvezető szereplője. A hazai vásárlók a legtöbbször a Selyemsonkát vásárolták a boltokban a pulykasonkák közül.
A vállalat virsli termékeivel 2000-től folyamatosan őrzi piacvezető pozícióját, ezek közül a legkedveltebb továbbra is a Füstli család.
A fogyasztói igényekhez igazodva a cég folyamatosan fejleszti termékeit; a legújabb ezek közül a laktóz- és gluténmentes Sült Pulyka mellsonka.
„Pácienseim körében egyre gyakrabban találkozom táplálék-intoleranciával, melynek két gyakori formája a glutén-, illetve laktózérzékenység. A glutén(liszt)érzékenység hazánkban szerencsére még nem számít népbetegségnek, de növekszik az erre érzékenyek száma, és sajnos a már kialakult lisztérzékenység életünk végéig elkísér bennünket. Más a helyzet a laktózérzékenységgel, mely a magyar lakosság kb. negyedét érinti, így szinte népbetegségnek tekinthető. A laktózérzékenységnek számos formája van: lehet átmeneti – pl. egy vírusfertőzés következtében, vagy akár tartós is – pl. az időskorban csökkent laktáz enzim termelés miatt” – mondta Turcsák Katalin dietetikus szakember.
A gyártóknak minden esetben fel kell tüntetni az allergén anyagokkal kapcsolatos információkat a csomagoláson és lehetőségük van tájékoztatni a fogyasztókat az allergén mentességről is. A 3 féle ízesítésben kapható pulyka mellsonka (klasszikus, füstölt és sült) és a gyermekeknek szánt Fini Mini termékcsalád tagjai mind minőségi alternatívát kínálnak a laktóz és glutén érzékenyek részére is.
A folyamatosan ellenőrzött magas minőség megtartásával a sárvári vállalat törekszik a gyártási technológiát úgy fejleszteni, hogy az allergizáló összetevőket mindinkább kiküszöbölhesse.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >