A Sága és a Heineken közös akciót indít
A Sága Foods Zrt. idén nyáron új promóciót indít partnerével a Füstli kedvelőinek. A nyári kánikulában néhány finom virsli, egy hideg sörrel, ideális kombináció, nem utolsó sorban, remek megtakarítási lehetőség is. A Sága és a Soproni sör közös akciójában július 19. és augusztus 8. között az ország összes Interspar üzletében a Füstli bármely ízvariánsa és egy klasszikus dobozos Soproni termék együttesen 20% kedvezménnyel kapható.
A Sága Füstli és a Soproni sör, e két meghatározó hazai termék, mától közös akciót indít. Egy 0,5 literes dobozos Soproni sör és egy 140 g-os Sága Füstli bármely ízvariánsának (klasszikus, sajtos, csípős, ínyenc) együttes megvásárlása esetén a vevő 20% kedvezményben részesül a két termék árából. Az akció az ország összes Interspar áruházában elérhető július 19. és augusztus 8. között.
A Sága Foods üzletpolitikájának szerves része, hogy a fogyasztók igényeit tartja szem előtt, ezért akcióival is nekik próbál kedvezni. A Füstli és ízvariánsai az étkezésekhez nyáron is praktikus alapot teremtenek, mivel gyorsan és változatosan elkészíthetők. Abból a szempontból is kiváló választás, hogy a családokban általában mindenki szereti: gyermek és felnőtt egyaránt örömmel fogyaszt virslit. Az előre csomagolt Sága Füstli egyik előnye a hosszú szavatossági idő, így bármikor megvásárolható, és spontán megoldható vele az étkezés a nap bármely szakában. A Sága minőségi virsli termékei a legkedveltebbek a magyarországi piacon.
Az akció másik eleme, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. egyik legkeresettebb terméke, a hazai gyártású Soproni, Magyarország egyik legrégebbi, nagy múltra visszatekintő, 4,5% alkoholtartalmú söre. A természetes összetevők és a Soproni szakértelmének köszönhetően, hosszú évek óta megbízható minőséget képvisel a világos sörök között.
A nyári kánikulában a virsli és a hideg sör rendkívül jó kombináció, a promóció pedig kiváló megtakarítási lehetőség, mivel mind a két termék a háztartások nagy részében napi szintű fogyasztási cikknek számít.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >