A rossz reklám is reklám!
Ha nem szereted az éttermet, akkor utáld nyíltan, az is népszerűsít! – állítja a trendinspiracio.hu egy amerikai példára alapozva véleményét. – A legtöbb étterem annak örül, hogyha a Yelp-en a legjobb értékelést kapja, de a kaliforniai olasz étterem, a Botto Bistro szándékosan kezdett el szörnyű értékelést szerezni a site-on. A Botto étterem kampánya, a „Gyűlölj minket a Yelp-en” sikeresen zajlik, aki szörnyű értékelést ír az étteremről, 25 % kedvezményt kap a fogyasztásból. Céljuk bebizonyítani, hogy annak ellenére, hogy rossz értékelést kap egy ilyen site-tól, még lehet jó az étterem. Reklámnak mindenesetre sikeres volt: egy hét alatt 148 értékelésből 1082 lett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >