A rossz reklám is reklám!
Ha nem szereted az éttermet, akkor utáld nyíltan, az is népszerűsít! – állítja a trendinspiracio.hu egy amerikai példára alapozva véleményét. – A legtöbb étterem annak örül, hogyha a Yelp-en a legjobb értékelést kapja, de a kaliforniai olasz étterem, a Botto Bistro szándékosan kezdett el szörnyű értékelést szerezni a site-on. A Botto étterem kampánya, a „Gyűlölj minket a Yelp-en” sikeresen zajlik, aki szörnyű értékelést ír az étteremről, 25 % kedvezményt kap a fogyasztásból. Céljuk bebizonyítani, hogy annak ellenére, hogy rossz értékelést kap egy ilyen site-tól, még lehet jó az étterem. Reklámnak mindenesetre sikeres volt: egy hét alatt 148 értékelésből 1082 lett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A világ legjobb gasztronómiai városai 2025-ben – New Orleans a csúcson
A Time Out magazin több ezer helyi lakos bevonásával állította…
Tovább olvasom >A Gundel technikum (a korábbi Ecseri szakközépiskola) volt diákjait várja a Gundel Alumni Közösségbe
A Gundel Károly Vendéglátó és Turisztikai Technikum, korábbi nevén az…
Tovább olvasom >Méréstolmács jigger – A nap képe
Amatőr mixer olvasó, készíts tökéletesen arányos koktélokat a Viski rozsdamentes…
Tovább olvasom >