A rossz reklám is reklám!
Ha nem szereted az éttermet, akkor utáld nyíltan, az is népszerűsít! – állítja a trendinspiracio.hu egy amerikai példára alapozva véleményét. – A legtöbb étterem annak örül, hogyha a Yelp-en a legjobb értékelést kapja, de a kaliforniai olasz étterem, a Botto Bistro szándékosan kezdett el szörnyű értékelést szerezni a site-on. A Botto étterem kampánya, a „Gyűlölj minket a Yelp-en” sikeresen zajlik, aki szörnyű értékelést ír az étteremről, 25 % kedvezményt kap a fogyasztásból. Céljuk bebizonyítani, hogy annak ellenére, hogy rossz értékelést kap egy ilyen site-tól, még lehet jó az étterem. Reklámnak mindenesetre sikeres volt: egy hét alatt 148 értékelésből 1082 lett.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >