A Rossmannál ismét őrült jó a buli!
Fesztiváldrogéria, szépségsziget, hab- és neonparty, vízi röplabdapálya,táncos show,koktélbár és ajándékok – vagyis garantált szórakozás és kikapcsolódás várja a fiatalokat a Rossmann Fresh&Crazy2.0 kitelepülésein.A drogérialánc idén már a VOLT, a Balaton Sound, az EFOTT, a Sziget és a Strand fesztiválokon is jelen van.
„A fesztiválozó közönség már régóta nem csak a koncertek miatt megy az eseményekre, hanem a sokrétű élményhatást keresi. Az utóbbi évek trendje viszont, hogy a fiatalok a szabadtéri bulizás közben is szeretnék a lehető legjobb, legvonzóbb formájukat mutatni. Tapasztaljuk, hogy mekkora igény van a felfrissülésre, a szépségsziget szolgáltatásaira és a Rossmann Fesztiváldrogéria termékeire” – mondja Varga Anita Ágnes, a Rossmann Magyarország marketingvezetője.
A Rossmann tavaly debütált a Szigeten a Fresh&Crazy kitelepüléssel, ezt a jelenlétet fejlesztette tovább és terjesztette ki idén a VOLT, a Balaton Sound, az EFOTT és a Strand fesztiválokra is.
A megjelenés része a speciális szortimenttel feltöltött Rossmann Fesztiváldrogéria, ahol a tisztálkodó- és illatszereken kívül a nyaralás és bulizás kellékei is megtalálhatók. A szépségszigeten pedig sminkesek és fodrászok veszik kezelésbe az érdeklődőket, ezen kívül fesztiváltól függően koktélbár, fergeteges táncos showműsor, vízi röplabdapálya és nem utolsó sorban óriási habmedence várja az érkezőket. Ez utóbbiban egész nap folyik a DJ-party: nappal a dús tajtékban – hiszen akár 250 000 liter hab is lezúdul 1 perc alatt –, éjszaka pedig a világító, neon kellékekkel megy a tánc.
A fiatalok körében történő márkaismertség-növelés és lojalitáserősítés mellett a drogérialánc a fesztiváljelenlétet kihasználja a szintén a célcsoportnak szóló legújabb fejlesztésének, a Rossmann Mobilappnak a népszerűsítésére is. Így a csinos Rossmann hoszteszkommandó egyik kiemelt feladata az új alkalmazás bemutatása, valamint termékmintákkal,parfüm „kóstoltatással”, tetoválásokkal csábítják a közönséget.
„A VOLT fesztiválon nagyon pozitív fogadtatásban volt részünk, hozzávetőlegesen több mint 10 ezer kontaktust tudtunk teremteni a Rossmannstand, illetve hoszteszeink által. Most pedig már a Balaton Soundon vár mindenkit a Rossmann Fresh&Crazy” – hívta fel a figyelmet a marketingvezető.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét együtt a Momentán Udvar és a Rossmann a Művészetek Völgyében
A Rossmann idén is csatlakozott a Momentán Udvar programjaihoz a…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >