A Rossmannál ismét őrült jó a buli!
Fesztiváldrogéria, szépségsziget, hab- és neonparty, vízi röplabdapálya,táncos show,koktélbár és ajándékok – vagyis garantált szórakozás és kikapcsolódás várja a fiatalokat a Rossmann Fresh&Crazy2.0 kitelepülésein.A drogérialánc idén már a VOLT, a Balaton Sound, az EFOTT, a Sziget és a Strand fesztiválokon is jelen van.
„A fesztiválozó közönség már régóta nem csak a koncertek miatt megy az eseményekre, hanem a sokrétű élményhatást keresi. Az utóbbi évek trendje viszont, hogy a fiatalok a szabadtéri bulizás közben is szeretnék a lehető legjobb, legvonzóbb formájukat mutatni. Tapasztaljuk, hogy mekkora igény van a felfrissülésre, a szépségsziget szolgáltatásaira és a Rossmann Fesztiváldrogéria termékeire” – mondja Varga Anita Ágnes, a Rossmann Magyarország marketingvezetője.
A Rossmann tavaly debütált a Szigeten a Fresh&Crazy kitelepüléssel, ezt a jelenlétet fejlesztette tovább és terjesztette ki idén a VOLT, a Balaton Sound, az EFOTT és a Strand fesztiválokra is.
A megjelenés része a speciális szortimenttel feltöltött Rossmann Fesztiváldrogéria, ahol a tisztálkodó- és illatszereken kívül a nyaralás és bulizás kellékei is megtalálhatók. A szépségszigeten pedig sminkesek és fodrászok veszik kezelésbe az érdeklődőket, ezen kívül fesztiváltól függően koktélbár, fergeteges táncos showműsor, vízi röplabdapálya és nem utolsó sorban óriási habmedence várja az érkezőket. Ez utóbbiban egész nap folyik a DJ-party: nappal a dús tajtékban – hiszen akár 250 000 liter hab is lezúdul 1 perc alatt –, éjszaka pedig a világító, neon kellékekkel megy a tánc.
A fiatalok körében történő márkaismertség-növelés és lojalitáserősítés mellett a drogérialánc a fesztiváljelenlétet kihasználja a szintén a célcsoportnak szóló legújabb fejlesztésének, a Rossmann Mobilappnak a népszerűsítésére is. Így a csinos Rossmann hoszteszkommandó egyik kiemelt feladata az új alkalmazás bemutatása, valamint termékmintákkal,parfüm „kóstoltatással”, tetoválásokkal csábítják a közönséget.
„A VOLT fesztiválon nagyon pozitív fogadtatásban volt részünk, hozzávetőlegesen több mint 10 ezer kontaktust tudtunk teremteni a Rossmannstand, illetve hoszteszeink által. Most pedig már a Balaton Soundon vár mindenkit a Rossmann Fresh&Crazy” – hívta fel a figyelmet a marketingvezető.
Kapcsolódó cikkeink
Lilu lett az év beauty nagykövete
Rangos elismeréseket zsebelt be a Rossmann a 2025-ös Marie Claire…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >Újra Baba-Mama Kuponnapok, idén akár 50%-os kedvezmény is várja a családokat!
2025. május 8. és 11. között ismét megrendezésre kerül a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Évszázados kaland életre keltve – 20. évfordulóját ünnepli idén az Unicum Ház
20 évvel ezelőtt nyitotta meg kapuit az Unicum Ház, amely…
Tovább olvasom >Százezrével vásároljuk a speciális élelmiszereket
Intelligens keresőt vezet be a Kifli.hu a speciális étrendet követők…
Tovább olvasom >Eddig 183 cég nyert támogatást az 1+1 KKV beruházás-élénkítő programban
Első körben 183 vállalkozás nyert el összesen 19,2 milliárd forintot…
Tovább olvasom >