A Rossmann újabb elismerésekkel tért haza az Év Kereskedője és a Fenntarthatóság Szimbóluma versenyekről
A Rossmann Magyarország idén is többszörösen bizonyította szakmai kiválóságát és fenntarthatósági elkötelezettségét az FMCG-piac legnagyobb szakmai rendezvényén, a Business Days konferencián. A vállalat két rangos elismerést is átvehetett: az Év Drogéria Üzlete 2025 díjat az Árkád Budapestben található 250. magyarországi üzletével, valamint a Fenntarthatóság Szimbóluma 2025 díjat a Respray x Rossmann újratöltő automata projekt révén.
A Trade Magazin által szervezett Év Kereskedője verseny idén már 11. alkalommal került megrendezésre. A megmérettetés célja, hogy a különböző kereskedelmi profilú üzletek és üzletláncok legkiemelkedőbb képviselőit díjazzák. A szakmai zsűri az üzletek dizájnját, a vásárlói élményt, a személyzet munkáját, a szolgáltatás színvonalát és az innovációkat is értékelte. Az Árkád Budapest bevásárlóközpontban található Rossmann üzlet nemcsak a hálózat kerek jubileumát, a 250. bolt megnyitását jelentette, hanem naponta átlagosan 1600 vásárlót kiszolgáló, fenntartható működésével és modern megoldásaival méltán vívta ki a szakmai zsűri elismerését.
A Fenntarthatóság Szimbóluma verseny, amelyet a Trade Magazin idén hatodik alkalommal hirdetett meg, a karbonlábnyom-csökkentést és a körforgásos gazdaságot támogató kezdeményezéseket emeli ki. A Rossmann a Respray x Rossmann újratöltő automata bevezetésével forradalmi lépést tett az aeroszolos kozmetikai termékek piacán: a vásárlók a fenntartható rendszer segítségével újratölthetik dezodorjaikat, ezzel jelentősen csökkentve a hulladékot és a környezeti terhelést.
„Külön öröm számunkra, hogy egyszerre két rangos elismerést is átvehettünk az idei Business Days konferencián. Az Árkád üzletünk díja azt mutatja, hogy a vásárlói élmény és az innováció iránti elkötelezettségünk meghozta gyümölcsét, míg a Fenntarthatóság Szimbóluma díj megerősít bennünket abban, hogy a zöld megoldások nemcsak jövőt formálnak, hanem vásárlóink mindennapjait is kényelmesebbé teszik”
– mondta el Németh Kornél a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az idei Év Kereskedője versenyen 32 pályázatot díjaztak, a Fenntarthatóság Szimbóluma elismerést 20 pályázat nyerte el, köztük számos abszolút nyertest és közönségdíjast is. A Rossmann sikerei ismételten bizonyítják, hogy a vállalat egyszerre képviseli a szakmai kiválóságot és a fenntartható jövő iránti felelősséget.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét elnyerte a PENNY a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rangos díjat kapott a Lidl kezdeményezése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tovább erősödött a Mercadona piacvezető szerepe Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kissé javult az üzleti hangulat szeptemberben az euróövezetben és az EU-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Harmadával csökkent az élelmiszerpazarlásunk az elmúlt 8 évben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >