Nagyot fejlődött az idén 20 éves Rossmann
A Rossmann Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából több meglepetéssel is kedveskedik vásárlóinak. A májusában elindított Facebook oldala két hónap alatt több mint 100.000 rajongót gyűjtött a különböző játékoknak köszönhetően, a napokban jelenik meg a Kentaur magazin, október 7-étől néhány terméket a 90-es évek árain lehet megvásárolni és az év végén egyedi, saját fotóval ellátott tusfürdőt készíttethetünk karácsonyra. A növekedés a piaci számokban is megjelenik, hiszen 2013-ra az előre jelzett bruttó forgalomnövekedés mintegy 7%-ra tehető.
A 1993-ban hazánkban is megjelenő drogéria idén ünnepli 20. születésnapját. Ebből az alkalomból különféle akciókkal, termékekkel kedveskedik vevőinek, ezzel megköszönve szeretetüket.
A két évtizedes kampány több újítással, meglepetéssel indult. Elsőként májusában a Rossmann Facebook oldalához (http://www.facebook.com/Rossmann.hu) lehetett csatlakozni és online sorsjegyet váltani. Majd a július végétől 9 héten keresztül futó „Akkor és most” fotópályázat keretében 6.665 feltöltött fotó várta a szavazatokat, összesen 256.193 voks érkezett a pályaművekre. Ezeknek köszönhetően mára már 122.000 rajongója van az oldalnak.
Az ünnepi év kampányának második része az október 7-én megjelenő 20 éves szülinapi magazinnal indul, amelyben a nosztalgia mellett néhány terméket a 90-es évek árain vásárolhatunk meg. Továbbá először jelenik meg a drogéria márkamagazinja, a Kentaur magazin, izgalmas cikkekkel és újdonságokkal.
„A karácsonyhoz közeledve egy olyan újdonsággal rukkolunk elő, amire még Magyarországon nem volt példa. A vásárolók egyedi készítésű sajátmárkás árukat rendelhetnek. A tetszőlegesen készített címkét mi kinyomtatjuk, feltesszük a kiválasztott termékre és kivisszük a vevő által választott Rossmann üzletbe. Ezen kívül az év végén szeretnénk megerősíteni a webshopot is, ami tavaly novemberben indult első drogériás webshopként. Az online áruházban közel 5000 termék érhető el, ahol a boltival azonos feltételekkel tudják a vásárlóink a kedvezményeket és az akciókat kihasználni”– mondta el Flórián László, a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft. operatív ügyvezető igazgatója.
A vállalat az idei évre 7%-os bruttó forgalomnövekedésre számít, miközben a kiskereskedelmi index várhatóan 0% lesz. A gazdasági év zárása 2013. december 31.
A Rossmann Magyarország a 2014-es évben továbbra is a minőségi expanzióra fókuszál, és a magas hozzáadott értékű boltok nyitásával mérsékelt növekedést tervez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >