A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy ideje már influencerként is képviselik a márkát a TikTokon. A vállalat által 2023 elején indított belső verseny célja a tehetségek felfedezése és hiteles tartalmak létrehozása volt, amelynek eredményeként hat munkatárs szerződést kapott havi videós tartalomgyártásra. A drogérialánc TikTok-csatornája épp most érte el a 200 ezer követőt, és a belső influencerek is jelentősen hozzájárultak a Rossmann digitális jelenlétének erősítéséhez.

A legnépszerűbb témák közé tartoznak az új termékek és promóciók bemutatása
A Rossmann Magyarország egyedi kezdeményezéssel erősítette digitális jelenlétét: bolti dolgozói immár influencerként is képviselik a márkát a TikTok platformon. Az innovatív program keretében a vállalat 2023 elején versenyt hirdetett az értékesítésben dolgozó munkatársai körében, amelynek célja a belső tehetségek felfedezése és a közösségi médiába való aktív bevonása volt.
A verseny során a jelentkező munkatársak a Rossmann által biztosított termékekről készítettek videókat saját TikTok-csatornájukon, meghatározott hashtaggel és a hivatalos Rossmann TikTok-csatorna megjelölésével. A beküldött tartalmak minősége és megtekintési száma alapján a vállalat belső zsűrije – amely értékesítési vezetőkből és social media marketing szakemberekből állt – hat tehetséges dolgozót választott ki, akik havonta készítenek tartalmakat a Rossmann hivatalos TikTok-csatornájára.
Hiteles márkamegjelenés és egyedi tartalmak
A program eredményei már most láthatóak: 2023. november 17. és 2024. október 29. között több mint 50 videó készült a kiválasztott dolgozók közreműködésével, amelyek együttesen meghaladták a 3,5 millió megtekintést. A tartalmak sikerességére való tekintettel a konstrukció azóta is folyamatosan működik, a videókban változatos termékkategóriákat mutatnak be, alkalmazkodva az aktuális szezonális trendekhez. A legnépszerűbb témák közé tartoznak az új termékek és promóciók bemutatása, az ünnepi ajánlatok ismertetése, valamint smink- és ápolási tippek megosztása.
A dolgozók bevonása lehetővé tette, hogy a Rossmann TikTok-csatornája olyan egyedi és hiteles tartalmakat nyújthasson, amelyek közvetlenül a követőkhöz szólnak. Az élénk közösségi aktivitásnak köszönhetően a dolgozók által készített videók havonta átlagosan 300.000-400.000 megtekintést generálnak, jelentősen hozzájárulva a csatorna népszerűségéhez, amely épp most érte el a 200 ezer követőt.
A jövő iránya: további bevonás és közösségi erősödés
A Rossmann elhivatott abban, hogy folytassa ezt az egyedi kezdeményezést, és több belső influencert vonjon be a tartalomgyártásba. A program hosszútávú célja, hogy a dolgozók továbbra is aktív szereplői legyenek a márka online jelenlétének, és értékes, hiteles tartalmakkal inspirálják a követőket.
Kapcsolódó cikkeink
Az idén kulcstrend lesz az AI és a fenntarthatóság
2025 izgalmas évnek ígérkezik, már ami a fogyasztói trendeket illeti.…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek januárban
2025 januárjában az ipari termelői árak átlagosan 9,1 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Húsvéti sonkákat, gyümölcsleveket és gluténmentes termékeket vizsgál a fogyasztóvédelem
Megkezdte a húsvéti sonkák, gyümölcslevek és gluténmentes termékek vizsgálatát a…
Tovább olvasom >Lóga Máté: az elrugaszkodás éve lehet 2025
A kiskereskedelmi forgalom dinamikus bővülése azt mutatja, hogy az elmúlt…
Tovább olvasom >