A Rossmann árbevétele 9 százalékkal nőtt tavaly
A Rossmann Magyarország több mint 115 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, 9 százalékkal többet az előző évinél, az üzletek és a webshop forgalma is nőtt – közölte a vállalat pénteken az MTI-vel.

Nőtt a Rossmann árbevétele 2021-ben
Tájékoztatásuk szerint a drogériahálózat webshopjának forgalma 249 százalékkal nőtt 2020-ban az előző évhez képest a koronavírus-járvány miatt, majd 2021-ben további 7,3 százalékos fejlődést ért el.
Az első Rossmann üzlet 1993-ban nyílt Magyarországon, mára már több mint 230 üzlete van a vállalatnak. Tavaly 15 új boltot nyitottak és hetet bővítettek, a 2022-es terv pedig 12 új üzletnyitás, valamint 10 boltbővítés. A vásárlók 14 üzletben fizethetnek önkiszolgáló kasszáknál, és további 60 üzletben tervezik bevezetni ezeket a kasszákat.
Jelenleg a cég csaknem 2000 munkavállalót foglalkoztat országosan, ebből 1351 munkavállaló dolgozik az értékesítésben és 420 a logisztikán. A vállalat 2013 óta foglalkoztat megváltozott munkaképességű munkavállalókat, az idei cél a létszám további bővítése.
Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója a közleményben jelezte, hogy tavaly 10 százalék feletti béremelést hajtottak végre, és idén is ezt tervezik. Az év nagy kihívásának a logisztikai hiányszakmák kezelésén túl a dolgozói elégedettség fenntartását nevezte.
A közleményben kiemelték azt is: az anyavállalat és a magyarországi leányvállalat életében is egyre fontosabb szerepet kap a fenntarthatóság. A Rossmann Magyarország 2019-ben radikálisan csökkentette nyomtatott magazinjait, a korábbi, kéthetente 2,3 millió nyomtatott példány mára 600 ezer példányra csökkent. Ezzel a vállalat papírfelhasználása nagyságrendekkel mérséklődött: míg 2018-ban és előtte évente körülbelül 1422 tonna volt, addig idén a tervek szerint 508 tonnára csökken majd. így a négy évvel ezelőtti adatokhoz képest a Rossmann 2022-ben közel 65 százalékkal kevesebb papírt tervez felhasználni akciós újságjai nyomtatására. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Stratégiai jelentőségű üzletnyitások a Müllernél
„2024-ben a Müller két stratégiai fontosságú üzletet nyitott meg. Régi vágyunk…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >