A Rossmann árbevétele 9 százalékkal nőtt tavaly
A Rossmann Magyarország több mint 115 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, 9 százalékkal többet az előző évinél, az üzletek és a webshop forgalma is nőtt – közölte a vállalat pénteken az MTI-vel.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/04/rossmann_u%CC%88zlet_1.jpeg)
Nőtt a Rossmann árbevétele 2021-ben
Tájékoztatásuk szerint a drogériahálózat webshopjának forgalma 249 százalékkal nőtt 2020-ban az előző évhez képest a koronavírus-járvány miatt, majd 2021-ben további 7,3 százalékos fejlődést ért el.
Az első Rossmann üzlet 1993-ban nyílt Magyarországon, mára már több mint 230 üzlete van a vállalatnak. Tavaly 15 új boltot nyitottak és hetet bővítettek, a 2022-es terv pedig 12 új üzletnyitás, valamint 10 boltbővítés. A vásárlók 14 üzletben fizethetnek önkiszolgáló kasszáknál, és további 60 üzletben tervezik bevezetni ezeket a kasszákat.
Jelenleg a cég csaknem 2000 munkavállalót foglalkoztat országosan, ebből 1351 munkavállaló dolgozik az értékesítésben és 420 a logisztikán. A vállalat 2013 óta foglalkoztat megváltozott munkaképességű munkavállalókat, az idei cél a létszám további bővítése.
Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója a közleményben jelezte, hogy tavaly 10 százalék feletti béremelést hajtottak végre, és idén is ezt tervezik. Az év nagy kihívásának a logisztikai hiányszakmák kezelésén túl a dolgozói elégedettség fenntartását nevezte.
A közleményben kiemelték azt is: az anyavállalat és a magyarországi leányvállalat életében is egyre fontosabb szerepet kap a fenntarthatóság. A Rossmann Magyarország 2019-ben radikálisan csökkentette nyomtatott magazinjait, a korábbi, kéthetente 2,3 millió nyomtatott példány mára 600 ezer példányra csökkent. Ezzel a vállalat papírfelhasználása nagyságrendekkel mérséklődött: míg 2018-ban és előtte évente körülbelül 1422 tonna volt, addig idén a tervek szerint 508 tonnára csökken majd. így a négy évvel ezelőtti adatokhoz képest a Rossmann 2022-ben közel 65 százalékkal kevesebb papírt tervez felhasználni akciós újságjai nyomtatására. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Rekordidő alatt készült el a Rossmann új üllői logisztikai központja
Megkezdte új központjának rendszertechnológiai kiépítését a Rossmann drogérialánc, miután a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >