A Rondo Kft. 2012-es éve
Válságban is lehet növekedni, bizonyította be a Rondo Kft.,
az osztrák Rondo-csoport tagja. A terveket jóval túlszárnyaló 2012-es évet Sigray Mária, a cég ügyvezetője értékelte.
– Milyen előzetes tervekkel vágtak
neki 2012-nek?
2012-re szolid növekedést terveztünk, tekintettel az elhúzódó válságra és a magyar gazdaság gyengélkedésére. Ehhez képest volumenünket közel 30 százalékkal tudtuk növelni, árbevételünk és eredményünk is rekordértékű. A 2011-ben elkészült üzembővítést követően kidolgoztuk jó üzleti stratégiánkat, mellyel a válságban is lehet növekedni. Sikeres volt az új piacok akvirálása, technológiafejlesztéseink, logisztikai szolgáltatásunk javítása ügyfeleink számára a tervezhetőséget, a kiszámíthatóságot jelentik.
– Milyen külső tényezők befolyásolták működésüket?
A termékdíjtörvény az adminisztrációs terheinket megnövelte, a rosszul megfogalmazott törvényi rendelkezés számos bizonytalanságot okozott nemcsak nálunk, hanem partnereink körében is. A Munka Törvénykönyvének változása lehetővé teszi a munkaerő jobb kihasználását, rugalmasabban alkalmazkodik a megváltozott üzleti környezethez.
– Milyen évet zárt a Rondo csoport?
Anyavállalatunk, az osztrák Rondo Ganahl AG. magyar és romániai beruházásai után folytatja expanzióját, 2013 februárjában megvásárolta az egyik Törökországban működő céget. A török piac dinamikusan fejlődik, a következő 10 évre évi 4-5 százalékos gazdasági növekedést prognosztizálnak. A csoport éves árbevétele 2012-ben 290 millió eurót tett ki, a foglalkoztatottak száma 990 fő.
– Hogyan fogalmazná meg az üzleti filozófiájukat?
Jelmondatunk „a minőség jegyében”, ami minőségi megfelelést jelent az ügyfélkapcsolatban, az alkalmazott technológiában, a vállalati struktúrában, a munkatársak körében, a társadalomban, a környezetben és még sok egyéb területen.Eredményes gazdálkodásunknak köszönhetően pénzügyileg stabilak vagyunk, a hitelképességünk pedig AAA minősítésű. Elért eredményeinkre büszkék vagyunk és optimizmussal nézünk a jövő elé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >