Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A Ronald Házas zoknit Szoboszlai Dominik, Radics Gigi és Makk Adri is büszkén viseli
A Ronald Házas zoknit Szoboszlai Dominik, Radics Gigi és Makk Adri is büszkén viseli
Az ország minden McDonald’s éttermében elérhetőek a Ronald Házakban lakó családokat támogató jótékonysági zoknik. A különleges kiadású divatkiegészítőket többek között Szoboszlai Dominik, Radics Gigi és Makk Adrienn is büszkén viseli, hogy ezzel hívja fel a figyelmet a fontos kezdeményezésre.

A nemzetközi alapítvány fennállásának 50., míg hazai szervezete a 30. évfordulóját ünnepli az idén. Az étteremlánc a kettős jubileum tiszteletére egy trendi, az alapítvány és a Meki logójával is ellátott zoknit gyártatott, amely a női és férfi méret mellett idén már gyermek méretben is elérhető. Az október 15-én, az Ölelés Világnapján meghirdetett akció a készlet erejéig tart.
A gyermekkórházak közvetlen szomszédságában elhelyezkedő Ronald Házak 20 budapesti és 12 miskolci apartmanjában, illetve a Pécsi gyermekklinika épületében kialakított 2 Ronald Szobában az elmúlt években már több, mint 15000 család szállhatott meg gyermekük kórházi kezelésének idejére. Emellett a debreceni gyermekkórház tetőterében kialakított családközpontban is már 1000 család pihenhetett meg a megnyitása óta eltelt 2 évben.
További részletek az akcióról a Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány Facebook oldalán, illetve a ronaldhaz.hu-n érhetők el!

Kapcsolódó cikkeink
Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >Végre nálunk is kapható lesz az Amerikában már népszerű Grimace Shake
Július 24-én Magyarországon is bemutatkozik a McDonald’s egyik legkülönlegesebb shake-je,…
Tovább olvasom >A világ több országában magyar felirat lesz a mekis kólás poharakon
Júliustól világszerte több ország McDonald’s éttermeiben találkozhatnak a vendégek a…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >