A Revolut változtat szerződési feltételein
A digitális pénzügyi szolgáltatások terén aktív Revolut bejelentette, hogy 2024. március 11-től számos változtatást vezet be személyes szerződési feltételeiben. Az új rendelkezések főként a csalások és visszaélések megelőzését célozzák meg, miközben a cég kijelentette, hogy ezek a változások összhangban vannak a vonatkozó jogszabályi előírásokkal.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/01/sophie-dupau-NEl5d3NUtWM-unsplash.jpg)
Változnak a feltételek
Az egyik kulcsfontosságú változás, hogy a Revolut telefonszáma egy automatizált telefonvállalaté lesz, ami azt jelenti, hogy az ügyfelek már nem tudnak közvetlenül a cég munkatársaival beszélni. A telefonvonal csak a Revolut-kártya letiltására használható, és csak automatizált válaszokat ad általános témákban.
A cég bejelentette továbbá, hogy a Revolut-alkalmazás vagy -kártya nem használható pénzeszközök ciklikus mozgatására, valamint a termékekkel, szolgáltatásokkal vagy ügyfélszolgálattal való visszaélésre. A személyes számla használata szigorúan személyes célokra korlátozódik, és olyan tevékenységek, amelyek veszélyeztethetik a Revolut szolgáltatásainak integritását vagy ügyfelei biztonságát, nem lesznek megengedettek.
A cég szintén bejelentette, hogy a számlát azonnal bezárhatják vagy felfüggeszthetik, és a hozzáférést a weboldalhoz is megszüntethetik, ha valaki olyan tevékenységet folytat, amely a szolgáltatások integritását vagy az ügyfelek biztonságát veszélyezteti.
Az új feltételek szerint a Revolut jogosult a számlán jóváírt tranzakciót sztornózni bizonyos esetekben, például ha a jóváírás hibából származik, vagy ha bizonyíték van arra, hogy a tranzakció csalárd vagy törvényellenes tevékenységből ered.
A változások automatikusan életbe lépnek minden ügyfél számára, és aki nem fogadja el azokat, az ingyenesen lezárhatja számláját a Revolut alkalmazáson keresztül.
A Revolut így próbál hatékonyabban fellépni a csalásokkal és visszaélésekkel szemben, miközben biztosítja a szolgáltatásai integritását és az ügyfelek biztonságát.
Kapcsolódó cikkeink
Növekvő biztonságtudatosság az online vásárlásban
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre…
Tovább olvasom >Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >Január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetni a termelőket
A 30 napos fizetési határidő a mezőgazdasági és élelmiszeripari termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >