A Republicot választotta lead ügynökségének a Mogyi
Meghívásos tenderen nyerte el a Mogyi megbízását a Republic Group, márciustól ők felelnek a a stratégiai tervezésért, a kreatív fejlesztésért és a content területért egyaránt. 2024-ben a termékkampányok mellett fókuszba kerül a márkaépítés és a szortiment megismertetése a fő célcsoportokkal.
A kampányterv, amelyet az ügynökség állított össze az umbrella stratégia mellett, tartalmazza az albrandek kommunikációjára vonatkozó kreatív és content megoldásokat is.
A kidolgozásnál kiemelt szerepet kapott:
- a love brand pozíció megalapozása;
- az érthető ernyőmárka koncepció kialakítása;
- a multi-termékportfólió láthatóvá tétele és a penetráció növelése;
- az innovatív termékek bevezetése és kipróbálásukra való ösztönzés;
- és a célcsoportok megszólítása.
„A Republic olyan energiákat mozgósított a tender folyamat során, és azóta is, ami tölti és inspirálja az egész csapatomat. Már „csak” az a dolgunk, hogy a rájuk jellemző lendületet, proaktivitást és koncepcionális gondolkodást közösen beépítsük a márkánk mindennapjaiba. Izgalmas út áll előttünk, amin nagy lelkesedéssel indultunk el.”
– mondta el az együttműködésről Szabados Erhard Marketing manager, Mogyi.
„A Mogyi majd’ három évtized alatt a hazai és régiós snack piac megkerülhetetlen szereplőjévé és az otthoni mozizás, baráti összejövetelek elengedhetetlen kísérőjévé vált. Ez az ízig-vérig magyar sikersztori megérdemli és meg is követeli, hogy következetes márkakommunikációba kezdjen. A tendergyőzelem mérhetetlen büszkeséggel tölt el és hatalmas lökést adott, arról nem is beszélve, hogy már a kezdetektől fogva megvolt a kémia a két csapat között. Egy hosszú és dicsőséges közös ropogtatást látunk portfóliónk legújabb üstökösében.”
– fogalmazott Ónodi Szabó Mátyás Chief Creative Director, Republic Group.
A Mogyi és a Republic csapata a folyamatos kommunikáció mellett 6 kiemelt kampánnyal készül 2024-re.
Kapcsolódó cikkeink
Jutalomfalatok
Nassolni mindig is szerettünk, de önmagunk kényeztetése jó falatokkal a…
Tovább olvasom >Közel 85 ezer rászorulónak segít idén decemberben a Mogyi
Több mint 40 millió forint értékben, 5 ezer karton terméket…
Tovább olvasom >Az Újház legutóbbi kampányát a Republic kivitelezte
Október végétől december közepéig találkozhattunk “Az Újház tudja” elnevezésű kampány…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >