A Republic Groupot választotta a De’Longhi Magyarország
Megkezdődött a Republic Group és a De’Longhi Magyarország Kft. közös munkája, már az ügynökség által készített social media tartalmakkal találkozhatnak a fogyasztók.
Az együttműködés célja, egy olyan átgondolt stratégia kidolgozása, amely mentén a jövőben összehangolt kampányok láthatnak napvilágot. Mindemellett kiemelt szerepet kap a márka ismertségének növelése, az új termékek bevezetésének támogatása és az eladás ösztönzése is.
Az ügynökség az általános social media feladatok ellátásán felül, extra szezonális aktivitásokat is tervez. A Republic csapata a Facebook és Instagram oldalak vizsgálata mellett, a más csatornák nyújtotta lehetőségeket is feltérképezte. Így hamarosan új platformok felépítése is kezdetét veszi. Ezek segítségével mind a négy márka – a De’Longhi, a Braun Household, a Kenwood és a Nutribullet – célcsoportjainak elérése teljes egészében biztosított lesz. A közös munkában szerepet kap az influencer marketing, a médiamegjelenések menedzselése, a kreatív anyagok tervezése, valamint a proaktív ötletek prezentálása és kivitelezése is.
Az együttműködésről Roland Schuster, a De’Longhi Magyarország marketing managere elmondta:
„Az elmúlt pár hónapban több ügynökséget is megkerestünk, ugyanis a stratégiai kérdések eldöntésébe profi szakértő csapatot szerettünk volna bevonni. Ezenkívül régóta terveztük, hogy az összes kommunikációs feladatot egy céghez csatornázzuk be. A Republic Group munkatársai javaslatot hoztak arra vonatkozóan, hogy mik lennének a belépési pontok, hogyan lehet az ügynökséget a leghatékonyabban integrálni vállalatunk napi munkájába. Content divíziónk hatalmas lelkesedéssel vágott bele a De’Longhi, és a csoportba tartozó többi prémium brand stratégiájának kidolgozásába. A négy márka változatos kihívásokat tartogat, szakmai csapatunk pedig ezekre hozott multidimenziós tartalomstratégiai megoldásokat. Alig várjuk, hogy az ötleteket a gyakorlatban is megvalósíthassuk: a branding feladatok mellett, a teljes content munkát is. A De’Longhi egy hatalmas globális, tradicionális márka, amelyhez szinte mindenki köt érzelmeket, de az emóció mellett fontos racionális előnyei is vannak, és meghatározott KPI-nak kell megfelelni. Mi pedig alig várjuk, hogy elősegíthessük ezek elérését.”
– Zámbó Anna Content Director, Republic Group.
Kapcsolódó cikkeink
20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >Berlint is meghódította a Republic Group a BrandFestivallal
Történetében először Berlinben, Európa kulturális fővárosában zajlott a BrandFestival, amely…
Tovább olvasom >Itt a Számlázz.hu tavaszi kampánya
A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >