A Republic Groupot választotta a De’Longhi Magyarország
Megkezdődött a Republic Group és a De’Longhi Magyarország Kft. közös munkája, már az ügynökség által készített social media tartalmakkal találkozhatnak a fogyasztók.

A közös munkában szerepet kap az influencer marketing
Az együttműködés célja, egy olyan átgondolt stratégia kidolgozása, amely mentén a jövőben összehangolt kampányok láthatnak napvilágot. Mindemellett kiemelt szerepet kap a márka ismertségének növelése, az új termékek bevezetésének támogatása és az eladás ösztönzése is.
Az ügynökség az általános social media feladatok ellátásán felül, extra szezonális aktivitásokat is tervez. A Republic csapata a Facebook és Instagram oldalak vizsgálata mellett, a más csatornák nyújtotta lehetőségeket is feltérképezte. Így hamarosan új platformok felépítése is kezdetét veszi. Ezek segítségével mind a négy márka – a De’Longhi, a Braun Household, a Kenwood és a Nutribullet – célcsoportjainak elérése teljes egészében biztosított lesz. A közös munkában szerepet kap az influencer marketing, a médiamegjelenések menedzselése, a kreatív anyagok tervezése, valamint a proaktív ötletek prezentálása és kivitelezése is.
Az együttműködésről Roland Schuster, a De’Longhi Magyarország marketing managere elmondta:
„Az elmúlt pár hónapban több ügynökséget is megkerestünk, ugyanis a stratégiai kérdések eldöntésébe profi szakértő csapatot szerettünk volna bevonni. Ezenkívül régóta terveztük, hogy az összes kommunikációs feladatot egy céghez csatornázzuk be. A Republic Group munkatársai javaslatot hoztak arra vonatkozóan, hogy mik lennének a belépési pontok, hogyan lehet az ügynökséget a leghatékonyabban integrálni vállalatunk napi munkájába. Content divíziónk hatalmas lelkesedéssel vágott bele a De’Longhi, és a csoportba tartozó többi prémium brand stratégiájának kidolgozásába. A négy márka változatos kihívásokat tartogat, szakmai csapatunk pedig ezekre hozott multidimenziós tartalomstratégiai megoldásokat. Alig várjuk, hogy az ötleteket a gyakorlatban is megvalósíthassuk: a branding feladatok mellett, a teljes content munkát is. A De’Longhi egy hatalmas globális, tradicionális márka, amelyhez szinte mindenki köt érzelmeket, de az emóció mellett fontos racionális előnyei is vannak, és meghatározott KPI-nak kell megfelelni. Mi pedig alig várjuk, hogy elősegíthessük ezek elérését.”
– Zámbó Anna Content Director, Republic Group.
Kapcsolódó cikkeink
Augusztusban aranyat érhet a hulladék
Elindult a MOHU országos edukációs kampánya, amely az Aranykukával és…
Tovább olvasom >Új időszámítás az Oreo-nál
Social nyereményjátékkal startolt, a napokban pedig lokális fókuszú kommunikációval erősít…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >