A Republic Groupot választotta a De’Longhi Magyarország
Megkezdődött a Republic Group és a De’Longhi Magyarország Kft. közös munkája, már az ügynökség által készített social media tartalmakkal találkozhatnak a fogyasztók.

A közös munkában szerepet kap az influencer marketing
Az együttműködés célja, egy olyan átgondolt stratégia kidolgozása, amely mentén a jövőben összehangolt kampányok láthatnak napvilágot. Mindemellett kiemelt szerepet kap a márka ismertségének növelése, az új termékek bevezetésének támogatása és az eladás ösztönzése is.
Az ügynökség az általános social media feladatok ellátásán felül, extra szezonális aktivitásokat is tervez. A Republic csapata a Facebook és Instagram oldalak vizsgálata mellett, a más csatornák nyújtotta lehetőségeket is feltérképezte. Így hamarosan új platformok felépítése is kezdetét veszi. Ezek segítségével mind a négy márka – a De’Longhi, a Braun Household, a Kenwood és a Nutribullet – célcsoportjainak elérése teljes egészében biztosított lesz. A közös munkában szerepet kap az influencer marketing, a médiamegjelenések menedzselése, a kreatív anyagok tervezése, valamint a proaktív ötletek prezentálása és kivitelezése is.
Az együttműködésről Roland Schuster, a De’Longhi Magyarország marketing managere elmondta:
„Az elmúlt pár hónapban több ügynökséget is megkerestünk, ugyanis a stratégiai kérdések eldöntésébe profi szakértő csapatot szerettünk volna bevonni. Ezenkívül régóta terveztük, hogy az összes kommunikációs feladatot egy céghez csatornázzuk be. A Republic Group munkatársai javaslatot hoztak arra vonatkozóan, hogy mik lennének a belépési pontok, hogyan lehet az ügynökséget a leghatékonyabban integrálni vállalatunk napi munkájába. Content divíziónk hatalmas lelkesedéssel vágott bele a De’Longhi, és a csoportba tartozó többi prémium brand stratégiájának kidolgozásába. A négy márka változatos kihívásokat tartogat, szakmai csapatunk pedig ezekre hozott multidimenziós tartalomstratégiai megoldásokat. Alig várjuk, hogy az ötleteket a gyakorlatban is megvalósíthassuk: a branding feladatok mellett, a teljes content munkát is. A De’Longhi egy hatalmas globális, tradicionális márka, amelyhez szinte mindenki köt érzelmeket, de az emóció mellett fontos racionális előnyei is vannak, és meghatározott KPI-nak kell megfelelni. Mi pedig alig várjuk, hogy elősegíthessük ezek elérését.”
– Zámbó Anna Content Director, Republic Group.
Kapcsolódó cikkeink
Augusztusban aranyat érhet a hulladék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új időszámítás az Oreo-nál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >