A reklámadó módosítása káros az FMCG-iparágnak
Az Országgyűlés május 28-án elfogadta a reklámadó módosítását, a korábbi 500 millióról 100 millió forintra leszállítva az adómentességi korlátot. Ez hátrányos az FMCG-gyártóknak, mert a merchandising eszközök, reklámanyagok után alacsonyabb összeghatár fölött, ráadásul többet, a korábbi 1% helyett 5,3%-ot kell adózni. A Márkaszövetség a végszavazás előtt a saját célú reklám fogalmának eltörlését, opcionálisan az eredeti adósáv visszaállítását kérte. A szövetség a törvény elfogadása után is napirenden tartaná a kérdést, mivel az intézkedések negatívan érintik a hazai termelői szférát, visszafogják a gyártók márkaépítési és piacra jutási lehetőségeit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >