A reklámadó módosítása káros az FMCG-iparágnak
Az Országgyűlés május 28-án elfogadta a reklámadó módosítását, a korábbi 500 millióról 100 millió forintra leszállítva az adómentességi korlátot. Ez hátrányos az FMCG-gyártóknak, mert a merchandising eszközök, reklámanyagok után alacsonyabb összeghatár fölött, ráadásul többet, a korábbi 1% helyett 5,3%-ot kell adózni. A Márkaszövetség a végszavazás előtt a saját célú reklám fogalmának eltörlését, opcionálisan az eredeti adósáv visszaállítását kérte. A szövetség a törvény elfogadása után is napirenden tartaná a kérdést, mivel az intézkedések negatívan érintik a hazai termelői szférát, visszafogják a gyártók márkaépítési és piacra jutási lehetőségeit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A robotkasszák térhódítása Magyarországon
Az önkiszolgáló kasszák egyre nagyobb teret hódítanak a magyar boltokban,…
Tovább olvasom >Feldolgozott húsok: egészségesek vagy inkább kerülendők?
A magyarok körében rendkívül népszerűek a felvágottak, amelyek gyors és…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: a nyugdíjasok külön kártyát kapnak majd az áfa-visszatérítés érvényesítéséhez
Az áfa-visszatérítéshez a nyugdíjasok külön kártyát kapnak majd, amelyet a…
Tovább olvasom >