A Regio Játékkereskedelmi Kft. árbevétele 16 százalékkal nőtt tavaly
A Regio Játékkereskedelmi Kft. 12,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el 2018-ban, 16 százalékkal többet az előző évinél – közölte a vállalat kedden az MTI-vel.
A Regio Játék korábbi tájékoztatása szerint a magyar tulajdonú, a hazai játékpiacon csaknem 25 százalékos részesedéssel rendelkező társaság nettó árbevétele 10,5 milliárd forint volt 2017-ben, egy évvel korábban 9,86 milliárd forint.
Az árbevétel növekedése mellett nőtt az eladott játékok száma, az online vásárlás aránya és annak átlagos kosárértéke is. Tavaly félmillióval több, mintegy 7 millió játékot vásároltak a cégtől, 51 százalékkal emelkedett az online értékesítés, egy átlagos webes megrendelés kosárértéke pedig 7 százalékkal, 8238 forintra nőtt az előző évhez képest. Az internetes vásárlások átlagos értéke továbbra is meghaladja a bolti értékesítését, a Regio üzleteiben átlagosan 6000 forintot költenek egy-egy bolti vásárlásnál a vevők.
A játékpiac főszezonja a karácsonyt megelőző időszak, ekkor tavaly 1,33 millió játék talált gazdára mintegy 6 milliárd forintos forgalom mellett a Regio Játék adatai alapján.
A közlemény idézi Gyaraki Dávidot, a vállalat marketingvezetőjét, aki elmondta: az online vásárlás csúcspontja november 23-a, a Black Friday volt, a boltokban pedig aranyszombaton, december 22-én vásároltak a legtöbben játékot.
Tavaly a legnépszerűbbek a társasjátékok és a kártyák voltak, a korábban az első helyen álló építőkészletek a második helyre kerültek. A harmadik helyen nem történt változás, az eladási adatok szerint ott továbbra is a kreatív és fejlesztő játékok vannak.
A Regio Játékkereskedelmi Kft.-nek országszerte 34 boltja van, a vállalat 450 dolgozót foglalkoztat. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nyáron is pörög a játékpiac – így vakációznak a kisgyerekes családok
Zsonglőrködés a szabadságokkal, erősítés a nagyszülőktől és táborok széles kínálata:…
Tovább olvasom >7,2%-os árbevétel-növekedést jelentett a Metro AG a második negyedévben
A Metro AG 7,2%-os forgalomnövekedésről számolt be pénzügyi éve második…
Tovább olvasom >Újabb duplázást tervez regionális növekedési stratégiájában az AutoWallis Csoport 2028-ig
750 milliárd forintos árbevételt és 40 milliárd forintos EBITDA nyereséget…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >