A REGIO JÁTÉK lett a LEGO hazai nagykereskedelmi partnere
Első alkalommal szervezte ki nagykereskedelmi tevékenységének egy részét a LEGO magyarországi leányvállalata. A világ egyik legismertebb márkája a REGIO JÁTÉK-ot választotta hazai szelektív nagykereskedelmi partneréül.
Október elejétől Magyarország legnagyobb kis- és nagykereskedelmi játékáruházlánca, a REGIO JÁTÉK látja el a LEGO Hungária Kft. nagykereskedelmi tevékenységének egy részét. A világ egyik legnépszerűbb márkája több évtizedes játékkereskedelmi tapasztalata és töretlen sikerei miatt választotta a feladatra a magyar tulajdonú REGIO Játékkereskedelmi Kft-t.
A LEGO Hungária Kft. árbevétel szempontjából jelentősebb, széles körű partnerkörének nagykereskedelmi kiszolgálását továbbra is maga látja el, a kisebb partnereket azonban mostantól a REGIO JÁTÉK szolgálja ki.
A REGIO JÁTÉK az egységcsomagok megbontásával elérhetővé tette a kisebb tételek beszerzését, emellett napi szintű kiszolgálással, házhozszállítással, és a webáruházán keresztül is leadható rendeléssel jelentősen megkönnyíti a kiskereskedelmi partnerek munkáját.
„Megtiszteltetés és kiváló lehetőség számunkra, hogy Magyarországon a REGIO JÁTÉK érdemelte ki a LEGO kizárólagos nagykereskedelmi partnerségét. Amellett, hogy ezáltal kedvezőbb és rugalmasabb feltételekkel szolgálhatjuk ki a meglévő partnereinket, jóval szélesebb kiskereskedői partnerkör számára tehetjük elérhetővé a LEGO termékek forgalmazását” – nyilatkozta az együttműködés kapcsán Gyaraki József, a REGIO JÁTÉK ügyvezető igazgatója.
A LEGO termékek szelektív nagykereskedelme mellett a REGIO JÁTÉK számos elismert nemzetközi márka kizárólagos magyarországi forgalmazását is ellátja, így többek között a kirakójátékairól híres Ravensburger, a Disney plüss, a játék- és modellautókat gyártó SIKU, a Zapf babák, és a kreatív és oktató játékokat gyártó SES, vagy a Totum termékeit is értékesíti viszonteladóinak és az egyéni vásárlóinak egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >