A REGIO JÁTÉK lett a LEGO hazai nagykereskedelmi partnere
Első alkalommal szervezte ki nagykereskedelmi tevékenységének egy részét a LEGO magyarországi leányvállalata. A világ egyik legismertebb márkája a REGIO JÁTÉK-ot választotta hazai szelektív nagykereskedelmi partneréül.
Október elejétől Magyarország legnagyobb kis- és nagykereskedelmi játékáruházlánca, a REGIO JÁTÉK látja el a LEGO Hungária Kft. nagykereskedelmi tevékenységének egy részét. A világ egyik legnépszerűbb márkája több évtizedes játékkereskedelmi tapasztalata és töretlen sikerei miatt választotta a feladatra a magyar tulajdonú REGIO Játékkereskedelmi Kft-t.
A LEGO Hungária Kft. árbevétel szempontjából jelentősebb, széles körű partnerkörének nagykereskedelmi kiszolgálását továbbra is maga látja el, a kisebb partnereket azonban mostantól a REGIO JÁTÉK szolgálja ki.
A REGIO JÁTÉK az egységcsomagok megbontásával elérhetővé tette a kisebb tételek beszerzését, emellett napi szintű kiszolgálással, házhozszállítással, és a webáruházán keresztül is leadható rendeléssel jelentősen megkönnyíti a kiskereskedelmi partnerek munkáját.
„Megtiszteltetés és kiváló lehetőség számunkra, hogy Magyarországon a REGIO JÁTÉK érdemelte ki a LEGO kizárólagos nagykereskedelmi partnerségét. Amellett, hogy ezáltal kedvezőbb és rugalmasabb feltételekkel szolgálhatjuk ki a meglévő partnereinket, jóval szélesebb kiskereskedői partnerkör számára tehetjük elérhetővé a LEGO termékek forgalmazását” – nyilatkozta az együttműködés kapcsán Gyaraki József, a REGIO JÁTÉK ügyvezető igazgatója.
A LEGO termékek szelektív nagykereskedelme mellett a REGIO JÁTÉK számos elismert nemzetközi márka kizárólagos magyarországi forgalmazását is ellátja, így többek között a kirakójátékairól híres Ravensburger, a Disney plüss, a játék- és modellautókat gyártó SIKU, a Zapf babák, és a kreatív és oktató játékokat gyártó SES, vagy a Totum termékeit is értékesíti viszonteladóinak és az egyéni vásárlóinak egyaránt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >