A Regina Végtelen toalettpapír meghódítja Európát
A Sofidel bevezeti a Regina Végtelen toalettpapírt, amely Magyarország mellett Spanyolországban, Lengyelországban, Hollandiában és Romániában is megvásárolható lesz. A termékbevezetés célja a fogyasztói igények sokoldalú kielégítése. A fenntarthatóbb csomagolás, valamint a nagyobb tekercshossz egyaránt olyan előny, amely növeli a termékkategória értékét.
A mintegy 30 országban jelen lévő Sofidel csoport a világ egyik vezető higiéniai- és háztartásipapír-gyártó vállalata. A cégcsoport leghíresebb márkája a Regina. A higiéniai papírtermékeket értékesítő márkák között a Regina Európában a második legnagyobb, amely Olaszország mellett további 22 európai országban elérhető a fogyasztók számára.
Az elmúlt 30 év során a „Regina Rotoloni” vagyis a Regina Végtelen toalettpapír az olasz piac egyik legnépszerűbb terméke lett. Az ikonikus, „soha véget nem érő” tekercsek megannyi olasz háztartás elmaradhatatlan részévé váltak, a terméket népszerűsítő reklámok és hirdetések pedig a mai napig egyaránt emlékezetesek a nagyközönség és a szakma számára.
A Végtelen tekercsek debütálásával a Nielsen piackutató cég egy új termékkategóriát hozott létre: így született meg a maxi tekercs fogalma, amely – miként erről az átlagostól eltérő lapszáma és szokatlanul nagy átmérője is árulkodik – több mint háromszor olyan hosszú, mint a standard tekercsek.
„A magyar piacra is most bevezetésre kerülő Regina Végtelen toalettpapír minden tekintetben megfelel a megszokott magas minőségi elvárásoknak. A kimagasló tekercshossznak köszönhetően egy tekercset sokkal tovább használhatunk. A termék egyedülálló fenntarthatósági jellemzői közé tartozik az is, hogy a csomagolásához kevesebb műanyagot és egy kilogramm papírra vonatkoztatva kisebb gurigát használunk. Továbbá az egy tonna papírra jutó szállítással járó károsanyag-kibocsátást is csökkentettük” – tudjuk meg Tilly Zoltántól, a Sofidel magyarországi marketing- és értékesítési igazgatójától.
A Regina Végtelen toalettpapír európai bevezetése fontos részét képezi a Sofidel csoport széles körű fenntarthatósági stratégiájának, amely nagyban hozzájárul a vállalat környezeti fenntarthatóságra vonatkozó célkitűzéseinek megvalósulásához. Az olasz piachoz hasonlóan a termék – az adott európai országtól függően – 60%-ban újrahasznosított műanyagban vagy környezetbarát papírcsomagolásban kerül a boltok polcaira. A Sofidel célja, hogy 2030-ra a felére csökkentse a hagyományos műanyag felhasználását a termékgyártás során.
www.sofidel.com
www.regina.eu/hu (x)
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >