A Regina Végtelen toalettpapír meghódítja Európát
A Sofidel bevezeti a Regina Végtelen toalettpapírt, amely Magyarország mellett Spanyolországban, Lengyelországban, Hollandiában és Romániában is megvásárolható lesz. A termékbevezetés célja a fogyasztói igények sokoldalú kielégítése. A fenntarthatóbb csomagolás, valamint a nagyobb tekercshossz egyaránt olyan előny, amely növeli a termékkategória értékét.
A mintegy 30 országban jelen lévő Sofidel csoport a világ egyik vezető higiéniai- és háztartásipapír-gyártó vállalata. A cégcsoport leghíresebb márkája a Regina. A higiéniai papírtermékeket értékesítő márkák között a Regina Európában a második legnagyobb, amely Olaszország mellett további 22 európai országban elérhető a fogyasztók számára.
Az elmúlt 30 év során a „Regina Rotoloni” vagyis a Regina Végtelen toalettpapír az olasz piac egyik legnépszerűbb terméke lett. Az ikonikus, „soha véget nem érő” tekercsek megannyi olasz háztartás elmaradhatatlan részévé váltak, a terméket népszerűsítő reklámok és hirdetések pedig a mai napig egyaránt emlékezetesek a nagyközönség és a szakma számára.
A Végtelen tekercsek debütálásával a Nielsen piackutató cég egy új termékkategóriát hozott létre: így született meg a maxi tekercs fogalma, amely – miként erről az átlagostól eltérő lapszáma és szokatlanul nagy átmérője is árulkodik – több mint háromszor olyan hosszú, mint a standard tekercsek.
„A magyar piacra is most bevezetésre kerülő Regina Végtelen toalettpapír minden tekintetben megfelel a megszokott magas minőségi elvárásoknak. A kimagasló tekercshossznak köszönhetően egy tekercset sokkal tovább használhatunk. A termék egyedülálló fenntarthatósági jellemzői közé tartozik az is, hogy a csomagolásához kevesebb műanyagot és egy kilogramm papírra vonatkoztatva kisebb gurigát használunk. Továbbá az egy tonna papírra jutó szállítással járó károsanyag-kibocsátást is csökkentettük” – tudjuk meg Tilly Zoltántól, a Sofidel magyarországi marketing- és értékesítési igazgatójától.
A Regina Végtelen toalettpapír európai bevezetése fontos részét képezi a Sofidel csoport széles körű fenntarthatósági stratégiájának, amely nagyban hozzájárul a vállalat környezeti fenntarthatóságra vonatkozó célkitűzéseinek megvalósulásához. Az olasz piachoz hasonlóan a termék – az adott európai országtól függően – 60%-ban újrahasznosított műanyagban vagy környezetbarát papírcsomagolásban kerül a boltok polcaira. A Sofidel célja, hogy 2030-ra a felére csökkentse a hagyományos műanyag felhasználását a termékgyártás során.
www.sofidel.com
www.regina.eu/hu (x)
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >