A regenerálódásra és a vitalitásra összpontosít a SPAR Ausztria
Az osztrák élelmiszerlánc a tavalyi „Weniger vom Zucker – mehr Genuss” (kevesebb cukor, több élvezet) cukorcsökkentő kezdeményezését követően az idén arra koncentrál, hogy az ügyfelek számára a regenerálódásra és a vitalitásra összpontosító termékeket nyújtson. Az INTERSPAR-okban forgalmazott termékcsalád több mint 165 különböző terméket tartalmaz, köztük kiegészítőket, vitamintablettákat és halolajat, de természetesen beletartoznak a funkcionális élelmiszerek és a szuperfoodok is. A SPAR célja ezzel az, hogy a vásárlók számára egyszerűbbé és kényelmesebbé tegye az egészséges és tápláló termékek megtalálását.
A SPAR Ausztria a közelmúltban ígéretet tett arra, hogy környezetvédelmi és egészségügyi okok miatt az év végéig eltávolítja a pálmaolajat az összes saját márkás termékéből.
Kapcsolódó cikkeink
Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A SPAR Austria lett a 2025-ös sívilágbajnokság főszponzora
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kék bolygó: A talajmegújító gazdálkodással egészségesebb élelmiszerhez juthat a fogyasztó
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a bruttó átlagkereset 693 700 forint volt, 9,0 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megtiltotta az állam az Alföldi Tej felvásárlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kukoricapiac: gyenge termés, növekvő bizonytalanság, átrendeződő import
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >