A regenerálódásra és a vitalitásra összpontosít a SPAR Ausztria
Az osztrák élelmiszerlánc a tavalyi „Weniger vom Zucker – mehr Genuss” (kevesebb cukor, több élvezet) cukorcsökkentő kezdeményezését követően az idén arra koncentrál, hogy az ügyfelek számára a regenerálódásra és a vitalitásra összpontosító termékeket nyújtson. Az INTERSPAR-okban forgalmazott termékcsalád több mint 165 különböző terméket tartalmaz, köztük kiegészítőket, vitamintablettákat és halolajat, de természetesen beletartoznak a funkcionális élelmiszerek és a szuperfoodok is. A SPAR célja ezzel az, hogy a vásárlók számára egyszerűbbé és kényelmesebbé tegye az egészséges és tápláló termékek megtalálását.
A SPAR Ausztria a közelmúltban ígéretet tett arra, hogy környezetvédelmi és egészségügyi okok miatt az év végéig eltávolítja a pálmaolajat az összes saját márkás termékéből.
Kapcsolódó cikkeink
Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
Új, korszerű péküzemet nyitott a SPAR Austria az INTERSPAR hipermarketek…
Tovább olvasom >A SPAR Austria lett a 2025-ös sívilágbajnokság főszponzora
A SPAR Austria bejelentette, hogy a 2025-ös Saalbachban megrendezésre kerülő…
Tovább olvasom >Kék bolygó: A talajmegújító gazdálkodással egészségesebb élelmiszerhez juthat a fogyasztó
A talajmegújító mezőgazdaság, a no-till technológia alkalmazása nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >