A regenerálódásra és a vitalitásra összpontosít a SPAR Ausztria
Az osztrák élelmiszerlánc a tavalyi „Weniger vom Zucker – mehr Genuss” (kevesebb cukor, több élvezet) cukorcsökkentő kezdeményezését követően az idén arra koncentrál, hogy az ügyfelek számára a regenerálódásra és a vitalitásra összpontosító termékeket nyújtson. Az INTERSPAR-okban forgalmazott termékcsalád több mint 165 különböző terméket tartalmaz, köztük kiegészítőket, vitamintablettákat és halolajat, de természetesen beletartoznak a funkcionális élelmiszerek és a szuperfoodok is. A SPAR célja ezzel az, hogy a vásárlók számára egyszerűbbé és kényelmesebbé tegye az egészséges és tápláló termékek megtalálását.
A SPAR Ausztria a közelmúltban ígéretet tett arra, hogy környezetvédelmi és egészségügyi okok miatt az év végéig eltávolítja a pálmaolajat az összes saját márkás termékéből.
Kapcsolódó cikkeink
23 Unimarkt üzletet vásárol fel a SPAR Ausztriában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csúcsmodern péküzemet létesített a SPAR Felső-Ausztriában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A SPAR Austria lett a 2025-ös sívilágbajnokság főszponzora
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszatér a szilveszteri tűzijáték-vásár: december végén indul az ideiglenes értékesítés az áruházparkolókban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ötvenéves az első kelet-európai alkoholmentes sör
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Virsli: a sertésár már lefelé megy, a boltokban mégsem lesz olcsóbb – legkorábban tavasszal jöhet érdemi korrekció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
