A Reálnál is a magyar a nyerő – a Magyar Termékkel indít közös promóciót az üzletlánc
Értékes nyereményekkel, vásárlási utalványokkal gazdagodhatnak, akik részt vesznek a Reál és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös országos nyereményjátékában. A promócióval a két cég a húsvéti készülődést szeretné még szebbé és könnyebbé tenni. Ehhez vásárláskor mindössze két, a játékban résztvevő Magyar Termék védjegyekkel ellátott terméket kell a kosárba helyezni a Reál és Reál Pont üzletekben, majd a vásárlást igazoló blokk kódját feltölteni a www.magyaranyero.hu weboldalon.
A Reál Hungária Élelmiszer Kft. magyar tulajdonú láncként kiemelt figyelmet fordít a jó ár-érték arányú termékekre, ezért biztosítja vásárlói számára a Reál márkás kínálatának széles, minőségi választékát. A termékfejlesztéseik során a vevők igényein túl figyelnek arra, hogy lehetőleg magyar alapanyagokból, megbízható magyar gyártók segítségével alkossanak szerethető termékeket. Ezzel egyrészt támogatják a magyar gyárakat, másrészt a vásárlóik igényét arra, hogy magyar termelők minőségi termékeit vásárolhassák meg kedvezőbb áron.
A Reál üzleteiben jól látszik a hazai termékek folyamatos és kiemelkedő jelenléte, hiszen számos magyar termék megtalálható az üzletlánc kínálatában. Ez a vásárlók számára is kiemelten fontos.
Ilyen értelemben az üzletlánc kiváló partnerre lelt a Magyar Termék Nonprofit Kft.-ben, hiszen a védjegy gondozója ugyancsak elkötelezett abban, hogy a magyar vásárlókat megbízható eredetű, ellenőrzött alapanyagokból készült, hazai előállítású termékekkel lássák el.
A két cég által képviselt szellemiség jól tetten érhető legfrissebb közös akciójukban is – a 2025. április 2-a és 29-e közötti időszakra meghirdetett promócióval ugyanis a Magyar Termék védjegyes áruk vásárlására kívánják sarkallni a fogyasztókat. A „Készülj hazai termékekkel és Pannon Pipivel a húsvétra!” elnevezésű közösségi nyereményjátékban Cerbona müzlik, Detki kekszek, Gergely fagyasztott termékek, Maroni gesztenye rudak, Naturaqua ásványvizek, Pölöskei szörpök, Queen szénsavas üdítőitalok és vizek, Regina papírtermékek és Reál sajátmárkás védjegyes termékek vesznek részt.
Az akció keretében összesen 100 fő kerül kisorsolásra, akik 15.000 Ft értékű Reál vásárlási utalványt nyernek, különdíjként pedig a Reál hírlevélre feliratkozók között egy 100 ezer Ft értékű Reál sajátmárkás termékekből összeállított ajándékcsomag talál gazdára.
További információk a játékról, a www.magyaranyero.hu címen érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Növekedés, sikeres kampányok, új szakmai együttműködések: ilyen volt a Magyar Termék 2024-es éve
A Magyar Termék idén rekordot döntött, hiszen a védjegyhasználók száma…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >