A Real Nature új vezetőt jelent be az értékesítési osztályon
A fenntartható és egészséges tej, és tejhelyettesítő termékek előállításával és forgalmazásával foglalkozó Real Nature örömmel jelenti be Román Kriszta National Account Manager pozícióba történő kinevezését. Kriszta, aki közel egy évtizede a csapat megbecsült tagja, nagy tapasztalattal és iparági ismeretekkel járul hozzá új pozíciójában a nemzetközi láncokkal történő együttműködés maximalizálásához.

Román Kriszta
Ebben a kibővített szerepkörben Kriszta irányítja a nemzetközi láncokat kezelő csapatot, a kivételes ügyfélkapcsolatok biztosításáért és a kölcsönös stratégiai növekedés előmozdításáért lesz felelős. Kriszta elérhetőségei: Tel: 30-218-0360, E-mail: romankriszta@realnature.hu.
„Nagy örömmel léptetjük elő Krisztát erre a kulcsfontosságú vezetői pozícióra”
– mondta Strasser-Kátai Bernadett, a Real Nature ügyvezetője.
„Bizonyított eredményei, valamint partnereink igényeinek mély megértése ideálisan alkalmassá teszik őt arra, hogy elvállalja ezt az új kihívást.”
A Real Nature emellett a jövőbeli terjeszkedést is megalapozni kívánja a jelenlegi szervezeti változásokkal, amelynek egyik célja a hatékonyabb folyamatok elősegítése, valamint kínálatuk további bővítése. Ennek tükrében a vállalat két új tagot üdvözöl a csapatban:

Papp Ildikó
Papp Ildikó az Erste Banktól érkezik a Real Nature-hez, és szakértelmével a beszerzési és értékesítési részleget erősíti.

Rompos Ákos
Rompos Ákos a Coca-Colánál szerzett tapasztalatait kamatoztatva a logisztikai és értékesítési funkciók koordinálásáért felel.
Ezen stratégiai változások, a Real Nature-t hozzásegítik a hazai piacon elért további sikerekhez, és megnyitják az utat a jövőbeni földrajzi és termékportfólió-bővítés előtt.
Ezzel egyidőben Zab Gábor – korábbi kereskedelmi igazgató – a Cégen kívül folytatja pályafutását. A Real Nature megköszöni Gábornak eddigi munkáját, és sok sikert kíván az új kihívásokhoz!
A Real Nature bízik abban, hogy jelen változás tovább erősíti a partnereikkel történő stratégiai együttműködést és megalapozza jövőbeni terjeszkedési terveik megvalósítását. .
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >A magyar élelmiszeripar jövője: fenntartható innováció
A mai fogyasztó egyre tudatosabb, egészség- és környezettudatossággal közelít az…
Tovább olvasom >Alkalmazkodás és megújulás
Az elmúlt időszak kihívásai arra kényszerítették a hazai nagykereskedelmi szektort,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >