A Rauch bemutatja a Happy Day Spritzer-t, a frissítők új kategóriáját
Már kapható Magyarországon a Rauch új, frissítő termékcsaládja, a Happy Day Spritzer. A termék alapkoncepciója, hogy ötvözze a magas gyümölcstartalmú Happy Day dzsúszok telt ízét és az alpesi ásványvíz frissítő hatását, így nyújtva könnyű felüdülést a meleg, nyári napokon. Az üdítő alma, feketeribizli és kajszibarack ízekben érkezik, 0,5 és 1,5 literes PET palackos kiszerelésben.
Jencs Bálint, a Rauch Hungária marketingigazgatója elmondta: „a termékbevezetéshez kapcsolódó reprezentatív kutatásból kiderült, hogy a vásárlók leginkább az íz (89%), a valódi gyümölcstartalom (84%), a frissítő hatás (82%), és a szomjoltó hatás (81%) alapján választanak maguknak frissítőt. A megkérdezettek számára fontos volt, hogy a Happy Day Spritzer nem tartalmaz hozzáadott tartósítószert és színezéket, szemben a számos egyéb szénsavas üdítőitallal. Érdekes volt látni, hogy a népszerű gyümölcslé ízekkel szemben, mint a például a narancs, a vásárlók inkább a különlegesebb ízeket, például a feketeribizlit részesítették előnyben. A névadásnál több lehetőséget is kínáltunk a megkérdezetteknek, akik egyértelműen a termék eredeti, Ausztriában is ismert neve, a Spritzer mellett tették le a voksukat, míg a „Happy Day Fröccs” például egyértelműen a kevésbé preferált nevek közé került.”
„A Happy Day Spritzer kellemesen szénsavas, magas gyümölcs tartalmú, de ugyanakkor lágy ízkombináció, igazi újdonság a gyümölcsitalok palettáján. A Spritzer-ek kommunikációját TV-reklám, kültéri reklámeszközök, áruházi kóstoltatások és idén először PR-kampány támogatják” – tette hozzá az igazgató.
A Happy Day Spritzer termékek már megvásárolhatóak az élelmiszerboltokban és hipermarketekben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos kutatás: kiderült, hogy erre vágynak a magyar anyák
Egy anyák napja apropójából készült országos reprezentatív kutatás szerint tízből…
Tovább olvasom >Visit Hungary: mintegy hétszázezren pihentek Magyarországon a tavaszi szünetben
Húsvét után sem enyhült az utazási kedv, így az áprilisi…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >