A Rafinanzé az év legsikeresebb promóciója
A Rafinanz BTL divíziójáé „Az év legsikeresebb promóciója” díj a Trade Magazin és a Nielsen kutató éves versenyén. A Coty Hungary Kft számára végzett adidas-Wii promóció a Non-food kategóriában vitte el a pálmát.
A Rafinanz Service Kft., mely Szabó Edit divízióvezetővel az élen az elmúlt évben folyamatosan erősítette BTL csapatát, idén jelentkezett első ízben a versenyre. A Non-food (háztartási vegyi áru és kozmetika) kategóriában győztes adidas-Wii promóció a Coty Hungary Kft. megbízásából zajlott 2009. augusztus és október között.
A Trade magazin éves versenyén az FMCG-szektor gyártói, kereskedői és a promóciókat megvalósító ügynökségek mérethették meg magukat „az év legsikeresebb promóciója” cím elnyeréséért. A versenyben 2008. november 1. és 2009. október 31. között megvalósult országos promóciók vehettek részt. A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri bírálta el. A nevezett promóciók sikeréről a Nielsen által megkérdezett kereskedő partnerek döntöttek.
A Rafinanz promóció célja az adidas Free Emotion (sárga) illat bevezetése, az adidas kozmetikai termékek sportos márkaszemélyiségének megerősítése, valamint a termék keresztpromócióban való szerepeltetése volt. A promócióban adidas női izzadásgátló termékek, női action dry max termékek és női tusfürdők vettek részt, keresztpromóciós partnerként az adidas Budapest Kft. női ruházati termékei, valamint a Nintendo Wii „Fitt” terméke szerepeltek.
A promóció során 10 hetes országos nyereményakció zajlott. Az adidas kozmetikumot vásárlók között Nintendo Wii-ket, hozzájuk tartozó játékokat, adidas termékeket, valamint adidas EDT termékeket sorsolt a Rafinanz.
Microsite, szórólap, wobbler, termékmatrica, áruházi plakátok szerepeltek a promóció ATL támogatásában. Áruházi illatfújás, szórólapozás, azonnali ajándékok, hostess-akció, vásárláshoz kötött nyereményjáték, és a keresztpromócióban résztvevő Nintendo Wii játék kipróbálási lehetősége voltak a BTL eszközök.
Az Auchan és Cora áruházakban egy hónapon át zajló hostess aktivitások a termék bemutatására, vásárlásösztönzésre és az ajándékakciók lebonyolítására fókuszáltak. A promóterek feladata volt a vásárlótéren belül a vásárlók megszólítása, a promóció ismertetése, az adidas női termékek bemutatása is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >