A Rafinanzé az év legsikeresebb promóciója
A Rafinanz BTL divíziójáé „Az év legsikeresebb promóciója” díj a Trade Magazin és a Nielsen kutató éves versenyén. A Coty Hungary Kft számára végzett adidas-Wii promóció a Non-food kategóriában vitte el a pálmát.
A Rafinanz Service Kft., mely Szabó Edit divízióvezetővel az élen az elmúlt évben folyamatosan erősítette BTL csapatát, idén jelentkezett első ízben a versenyre. A Non-food (háztartási vegyi áru és kozmetika) kategóriában győztes adidas-Wii promóció a Coty Hungary Kft. megbízásából zajlott 2009. augusztus és október között.
A Trade magazin éves versenyén az FMCG-szektor gyártói, kereskedői és a promóciókat megvalósító ügynökségek mérethették meg magukat „az év legsikeresebb promóciója” cím elnyeréséért. A versenyben 2008. november 1. és 2009. október 31. között megvalósult országos promóciók vehettek részt. A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri bírálta el. A nevezett promóciók sikeréről a Nielsen által megkérdezett kereskedő partnerek döntöttek.
A Rafinanz promóció célja az adidas Free Emotion (sárga) illat bevezetése, az adidas kozmetikai termékek sportos márkaszemélyiségének megerősítése, valamint a termék keresztpromócióban való szerepeltetése volt. A promócióban adidas női izzadásgátló termékek, női action dry max termékek és női tusfürdők vettek részt, keresztpromóciós partnerként az adidas Budapest Kft. női ruházati termékei, valamint a Nintendo Wii „Fitt” terméke szerepeltek.
A promóció során 10 hetes országos nyereményakció zajlott. Az adidas kozmetikumot vásárlók között Nintendo Wii-ket, hozzájuk tartozó játékokat, adidas termékeket, valamint adidas EDT termékeket sorsolt a Rafinanz.
Microsite, szórólap, wobbler, termékmatrica, áruházi plakátok szerepeltek a promóció ATL támogatásában. Áruházi illatfújás, szórólapozás, azonnali ajándékok, hostess-akció, vásárláshoz kötött nyereményjáték, és a keresztpromócióban résztvevő Nintendo Wii játék kipróbálási lehetősége voltak a BTL eszközök.
Az Auchan és Cora áruházakban egy hónapon át zajló hostess aktivitások a termék bemutatására, vásárlásösztönzésre és az ajándékakciók lebonyolítására fókuszáltak. A promóterek feladata volt a vásárlótéren belül a vásárlók megszólítása, a promóció ismertetése, az adidas női termékek bemutatása is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >