A Rabobank jelentése szerint lejárt a diszruptív termékek ideje
Míg a múltban a diszruptív élelmiszeripari termékek és -márkák felkeltették az élelmiszeripari vállalatok és a különböző befektetők érdeklődését, a Rabobank Research új jelentése szerint az ilyen típusú innovációk iránti étvágy csökkenőben van.
A kutatók szerint 2010 és 2022 között 288%-kal nőtt a fogyasztói élelmiszeripari innovációval kapcsolatos tranzakciók száma. Az ezekben a finanszírozási körökben részt vevő befektetők közül azonban sokan 2023-ban szüneteltetik a hasonló befektetéseket az ágazatban. Az egy évvel korábbihoz képest a 2023 májusában az effajta tranzakciók volumene 22%-kal csökkent.
Az innováció most – és a közeljövőben – minden valószínűség szerint a meglévő termékeken végrehajtott kisebb változtatásokban, illetve fejlesztésekben áll majd – közli a jelentés.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >