A Rabobank jelentése szerint lejárt a diszruptív termékek ideje

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 07. 06. 09:47

Míg a múltban a diszruptív élelmiszeripari termékek és -márkák felkeltették az élelmiszeripari vállalatok és a különböző befektetők érdeklődését, a Rabobank Research új jelentése szerint az ilyen típusú innovációk iránti étvágy csökkenőben van.

A kutatók szerint 2010 és 2022 között 288%-kal nőtt a fogyasztói élelmiszeripari innovációval kapcsolatos tranzakciók száma. Az ezekben a finanszírozási körökben részt vevő befektetők közül azonban sokan 2023-ban szüneteltetik a hasonló befektetéseket az ágazatban. Az egy évvel korábbihoz képest a 2023 májusában az effajta tranzakciók volumene 22%-kal csökkent.

Az innováció most – és a közeljövőben – minden valószínűség szerint a meglévő termékeken végrehajtott kisebb változtatásokban, illetve fejlesztésekben áll majd – közli a jelentés.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink