A Rabobank jelentése szerint lejárt a diszruptív termékek ideje
Míg a múltban a diszruptív élelmiszeripari termékek és -márkák felkeltették az élelmiszeripari vállalatok és a különböző befektetők érdeklődését, a Rabobank Research új jelentése szerint az ilyen típusú innovációk iránti étvágy csökkenőben van.
A kutatók szerint 2010 és 2022 között 288%-kal nőtt a fogyasztói élelmiszeripari innovációval kapcsolatos tranzakciók száma. Az ezekben a finanszírozási körökben részt vevő befektetők közül azonban sokan 2023-ban szüneteltetik a hasonló befektetéseket az ágazatban. Az egy évvel korábbihoz képest a 2023 májusában az effajta tranzakciók volumene 22%-kal csökkent.
Az innováció most – és a közeljövőben – minden valószínűség szerint a meglévő termékeken végrehajtott kisebb változtatásokban, illetve fejlesztésekben áll majd – közli a jelentés.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
