A Publix, a Kroger, a Fresh Market és az Albertsons Amerika legmegbízhatóbb vállalatai között
A Newsweek és a Statista közös „Amerika legmegbízhatóbb vállalatai” című felmérésében, amely 23 iparág 700 amerikai vállalatát rangsorolta az amerikai vásárlók, alkalmazottak és befektetők értékelése alapján a Publix, a WinCo Foods és a The Kroger Co. végzett az élen az élelmiszerboltok/kényelmi boltok kategóriájában.
A felmérés összesen 3100 amerikai vállalatot vizsgált, és ebből 700 került a listára, amelyek valamennyi szempontból a legmegbízhatóbbnak ítéltettek.
„A Kroger munkáltatóként, élelmiszer-feldolgozóként, kiskereskedőként, egészségügyi szolgáltatóként is egyedülálló felelősséggel bír a céltudatos vezetés és a pozitív változások megteremtése terén” – mondta Rodney McMullen, a Kroger elnök-vezérigazgatója. „Az, hogy a legmegbízhatóbb vállalatok egyike lettünk, olyan megtiszteltetés, amelyet nem veszünk magától értetődőnek, és továbbra is azon dolgozunk, hogy minden alkalommal elnyerjük vásárlóink bizalmát.”
A legmegbízhatóbbnak ítélt élelmiszerboltok között – egyebek mellett – megtalálható a Publix Super Markets, a WinCo Foods, a The Kroger Co., a The Fresh Market, a Hy-Vee, a Sprouts Farmers Market és az Albertsons Cos. is.
A kiskereskedelmi kategóriában az Amazon és a Chewy szerezte meg az első két helyet, őket követi a Barnes & Noble Education, a United Foods International és a Costco. A hatodik helyen az Ace Hardware végzett, majd a PetSmart, a Petco, a Harbor Freight és a Tractor Supply következett. A Target a 14., a Walmart pedig a 25. helyen végzett. (A kiskereskedelmi kategóriában 61 vállalat került fel a listára és a győztesek száma is itt volt a legmagasabb).
A Newsweek szerkesztője, Nancy Cooper szerint a bizalom megszerzése nem egyszerű, ami különösen igaz volt az elmúlt néhány kihívásokkal teli évben. Ezt alátámasztandó a szakember a PwC felmérését idézte, amely szerint a vállalatvezetők 87%-a úgy véli, hogy a megkérdezettek nagyfokú bizalommal vannak vállalatuk iránt, ám a tényleges fogyasztói bázis körében végzett felmérés szerint ez az arány csak 30%.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent Magyarország legátfogóbb Z-generációs kutatása
A Diversum, a Quantum Digitális Diákszövetkezet, Steigervald Krisztián (SteiGen) és…
Tovább olvasom >Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >GEN Z Report: Hogyan alakítja a Z-generáció az FMCG-piacot?
Az elmúlt évek során a Z-generáció, azaz az 1995 és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május közepétől jöhet a drogériák árcsökkentése: 30 termékkategóriában mérséklődhetnek az árak
Újabb hatósági beavatkozás készül a hazai kiskereskedelemben: a kormány 30…
Tovább olvasom >KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 0,4 százalékkal haladta meg, az előző hónaphoz képest 0,5 százalékkal mérséklődött
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,4…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
A kiskereskedelmi forgalom márciusi megtorpanása csupán átmeneti, technikai jelenség, amelynek…
Tovább olvasom >