A Publix, a Kroger, a Fresh Market és az Albertsons Amerika legmegbízhatóbb vállalatai között
A Newsweek és a Statista közös „Amerika legmegbízhatóbb vállalatai” című felmérésében, amely 23 iparág 700 amerikai vállalatát rangsorolta az amerikai vásárlók, alkalmazottak és befektetők értékelése alapján a Publix, a WinCo Foods és a The Kroger Co. végzett az élen az élelmiszerboltok/kényelmi boltok kategóriájában.
A felmérés összesen 3100 amerikai vállalatot vizsgált, és ebből 700 került a listára, amelyek valamennyi szempontból a legmegbízhatóbbnak ítéltettek.
„A Kroger munkáltatóként, élelmiszer-feldolgozóként, kiskereskedőként, egészségügyi szolgáltatóként is egyedülálló felelősséggel bír a céltudatos vezetés és a pozitív változások megteremtése terén” – mondta Rodney McMullen, a Kroger elnök-vezérigazgatója. „Az, hogy a legmegbízhatóbb vállalatok egyike lettünk, olyan megtiszteltetés, amelyet nem veszünk magától értetődőnek, és továbbra is azon dolgozunk, hogy minden alkalommal elnyerjük vásárlóink bizalmát.”
A legmegbízhatóbbnak ítélt élelmiszerboltok között – egyebek mellett – megtalálható a Publix Super Markets, a WinCo Foods, a The Kroger Co., a The Fresh Market, a Hy-Vee, a Sprouts Farmers Market és az Albertsons Cos. is.
A kiskereskedelmi kategóriában az Amazon és a Chewy szerezte meg az első két helyet, őket követi a Barnes & Noble Education, a United Foods International és a Costco. A hatodik helyen az Ace Hardware végzett, majd a PetSmart, a Petco, a Harbor Freight és a Tractor Supply következett. A Target a 14., a Walmart pedig a 25. helyen végzett. (A kiskereskedelmi kategóriában 61 vállalat került fel a listára és a győztesek száma is itt volt a legmagasabb).
A Newsweek szerkesztője, Nancy Cooper szerint a bizalom megszerzése nem egyszerű, ami különösen igaz volt az elmúlt néhány kihívásokkal teli évben. Ezt alátámasztandó a szakember a PwC felmérését idézte, amely szerint a vállalatvezetők 87%-a úgy véli, hogy a megkérdezettek nagyfokú bizalommal vannak vállalatuk iránt, ám a tényleges fogyasztói bázis körében végzett felmérés szerint ez az arány csak 30%.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Egymilliárd dolláros iparággá válhat a közösségi kereskedelem 2028-ra
Egy új tanulmány szerint a közösségi kereskedelmi (social commerce) piac…
Tovább olvasom >Közeleg a felmondások időszaka: a szokásosnál is többen válthatnak munkahelyet az év végén
Vészesen közeleg az év vége, ami mindig turbulens időszakot teremt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >