A Publix, a Kroger, a Fresh Market és az Albertsons Amerika legmegbízhatóbb vállalatai között
A Newsweek és a Statista közös „Amerika legmegbízhatóbb vállalatai” című felmérésében, amely 23 iparág 700 amerikai vállalatát rangsorolta az amerikai vásárlók, alkalmazottak és befektetők értékelése alapján a Publix, a WinCo Foods és a The Kroger Co. végzett az élen az élelmiszerboltok/kényelmi boltok kategóriájában.
A felmérés összesen 3100 amerikai vállalatot vizsgált, és ebből 700 került a listára, amelyek valamennyi szempontból a legmegbízhatóbbnak ítéltettek.
„A Kroger munkáltatóként, élelmiszer-feldolgozóként, kiskereskedőként, egészségügyi szolgáltatóként is egyedülálló felelősséggel bír a céltudatos vezetés és a pozitív változások megteremtése terén” – mondta Rodney McMullen, a Kroger elnök-vezérigazgatója. „Az, hogy a legmegbízhatóbb vállalatok egyike lettünk, olyan megtiszteltetés, amelyet nem veszünk magától értetődőnek, és továbbra is azon dolgozunk, hogy minden alkalommal elnyerjük vásárlóink bizalmát.”
A legmegbízhatóbbnak ítélt élelmiszerboltok között – egyebek mellett – megtalálható a Publix Super Markets, a WinCo Foods, a The Kroger Co., a The Fresh Market, a Hy-Vee, a Sprouts Farmers Market és az Albertsons Cos. is.
A kiskereskedelmi kategóriában az Amazon és a Chewy szerezte meg az első két helyet, őket követi a Barnes & Noble Education, a United Foods International és a Costco. A hatodik helyen az Ace Hardware végzett, majd a PetSmart, a Petco, a Harbor Freight és a Tractor Supply következett. A Target a 14., a Walmart pedig a 25. helyen végzett. (A kiskereskedelmi kategóriában 61 vállalat került fel a listára és a győztesek száma is itt volt a legmagasabb).
A Newsweek szerkesztője, Nancy Cooper szerint a bizalom megszerzése nem egyszerű, ami különösen igaz volt az elmúlt néhány kihívásokkal teli évben. Ezt alátámasztandó a szakember a PwC felmérését idézte, amely szerint a vállalatvezetők 87%-a úgy véli, hogy a megkérdezettek nagyfokú bizalommal vannak vállalatuk iránt, ám a tényleges fogyasztói bázis körében végzett felmérés szerint ez az arány csak 30%.
Kapcsolódó cikkeink
Ajándékötletek az AI-tól
Karácsony előtt debütált az Egyesült Államokban a Target generatív AI-alapú…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >A nők foglalkoztatása érdemben tudja növelni a termelékenységet
12. alkalommal jelenik meg a PwC Women in Work (WiW)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >