A Publix, a Kroger, a Fresh Market és az Albertsons Amerika legmegbízhatóbb vállalatai között
A Newsweek és a Statista közös „Amerika legmegbízhatóbb vállalatai” című felmérésében, amely 23 iparág 700 amerikai vállalatát rangsorolta az amerikai vásárlók, alkalmazottak és befektetők értékelése alapján a Publix, a WinCo Foods és a The Kroger Co. végzett az élen az élelmiszerboltok/kényelmi boltok kategóriájában.
A felmérés összesen 3100 amerikai vállalatot vizsgált, és ebből 700 került a listára, amelyek valamennyi szempontból a legmegbízhatóbbnak ítéltettek.
„A Kroger munkáltatóként, élelmiszer-feldolgozóként, kiskereskedőként, egészségügyi szolgáltatóként is egyedülálló felelősséggel bír a céltudatos vezetés és a pozitív változások megteremtése terén” – mondta Rodney McMullen, a Kroger elnök-vezérigazgatója. „Az, hogy a legmegbízhatóbb vállalatok egyike lettünk, olyan megtiszteltetés, amelyet nem veszünk magától értetődőnek, és továbbra is azon dolgozunk, hogy minden alkalommal elnyerjük vásárlóink bizalmát.”
A legmegbízhatóbbnak ítélt élelmiszerboltok között – egyebek mellett – megtalálható a Publix Super Markets, a WinCo Foods, a The Kroger Co., a The Fresh Market, a Hy-Vee, a Sprouts Farmers Market és az Albertsons Cos. is.
A kiskereskedelmi kategóriában az Amazon és a Chewy szerezte meg az első két helyet, őket követi a Barnes & Noble Education, a United Foods International és a Costco. A hatodik helyen az Ace Hardware végzett, majd a PetSmart, a Petco, a Harbor Freight és a Tractor Supply következett. A Target a 14., a Walmart pedig a 25. helyen végzett. (A kiskereskedelmi kategóriában 61 vállalat került fel a listára és a győztesek száma is itt volt a legmagasabb).
A Newsweek szerkesztője, Nancy Cooper szerint a bizalom megszerzése nem egyszerű, ami különösen igaz volt az elmúlt néhány kihívásokkal teli évben. Ezt alátámasztandó a szakember a PwC felmérését idézte, amely szerint a vállalatvezetők 87%-a úgy véli, hogy a megkérdezettek nagyfokú bizalommal vannak vállalatuk iránt, ám a tényleges fogyasztói bázis körében végzett felmérés szerint ez az arány csak 30%.
Kapcsolódó cikkeink
120 millió online rendelés 2025-ben, 8%-os hazai és 22%-os import növekedés: itt a legátfogóbb hazai kutatás az e-kereskedelemről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A lojalitás titkos fizetőeszközei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Sörre váltja a hosszú hangüzeneteket a Heineken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Élmény, időzítés, tudatosság: új utazási logika rajzolódik ki 2026 felé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fordulópont előtt a Temu-modell: 2026-tól drágulhat az extrán olcsó online import
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hiába feleződött a kakaó ára, a csokoládé nem lesz olcsóbb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
