A Prospecto.hu fogyasztóinak közel 58%-a biztosan vásárol a Black Friday időszak alatt
Az Offerista Group Magyarország széleskörű kutatást végzett a népszerű akciós-újság portáljukon a Prospecto.hu-n, amelynek 603 látogatója vett részt a felmérésben 2020 október 19 és november 4 között. A felmérés fő célja a magyar vásárlók Black Friday-al kapcsolatos hozzáállásának felmérése volt.
Az eredményekből kiderül, hogy a válaszadók közel 58%-a tervez az idei Black Friday időszak alatt vásárolni, míg 44%-uk már tavaly is vásárolt a népszerű kampány során. Ez mindenképp növekvő tendenciára utal.
Másrészről viszont a válaszadók másik 42%-a bevallása szerint nem tervez vásárolni a 2020-as Black Friday alatt. A fő indokok között azt jelölték meg, hogy épp nincs semmire különösebben szükségük, vagy pénzügyi nehézségek miatt nem terveznek idén költeni. Ami viszont jó hír lehet a kereskedőknek, hogy ezen csoport közel 70%-a mégis vásárolna ha egy igazán jó ajánlatba botlanak, még akkor is ha eredetileg nem tervezték, és 20.000ft alatti impulzív vásárlásra nyitottak.
Közel 39%-a azoknak akik terveznek a Black Friday időszak alatt vásárolni az online vásárlást preferálja. Ezzel szemben 35% offline, ami egy elég szoros eredmény. Ennek a csoportnak majdnem fele a bankkártyás fizetést preferálja míg a másik közel 50% a készpénzes fizetést részesíti előnyben. További 5% a banki átutalást választja.
A változatos termék kategóriák között melyet a felhasználók Black Friday alatt terveznek venni a következő kategóriákat tudjuk kiemelni: kis és nagy háztartási gépek, ruhák, cipők, kiegészítők, otthon & kert, gyerek termékek.
Azon résztvevők közül akik terveznek vásárolni a kampány alatt, 35%-uk 20.000 és 50.000ft között tervez költeni.
A felmérés részletes információit itt találja. Továbbá kérjük, ha idézni, vagy bármilyen módon szeretné felhasználni a felmérés eredményeit jelöljön meg minket mint forrás: Offerista Group Hungary, online kérdőív a Prospecto.hu-n.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >