A promóciók rugalmasságára vágynak a vevők
A vásárlók megszokták a gyengélkedő gazdaság, emelkedő üzemanyagárak hányattatásait. Javarészt otthon esznek, , néhány kedvenc márkát és sok saját márkás terméket fogyasztanak. Az Acosta Sales & Marketing (USA) tanulmánya arra keresi a választ, hogyan generálhatnak a kereskedők és márkagyártók hosszú távon fenntartható keresletet az árucikkek iránt.
Szerintük a legszegényebbek és a jómódúak (ezer főt meghaladó megkérdezés alapján) ugyanazon vásárlói döntésmechanizmus alapján működnek. A vásárlók 55 százaléka többet vásárolt akcióban, mint az előző évben. 88 százalék vett „egyet fizet, kettőt kap” terméket, még akkor is, ha nem volt a listáján.
Legfontosabb következtetésük, hogy a vásárlók a promóciók rugalmasságára vágynak. Maguk szeretnék összeválogatni, milyen termékféleség mely kiszerelését kapják meg kedvezményesen.
Nagyra értékelik, ha egy bizonyos egyszerű étel elkészítéséhez, az összes hozzávaló beszerzéséhez kapnak inspirációt a kedvezményeken, bolti kommunikáción keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: Az infláció sem indokolja már az árrésstop fenntartását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,3 százalékkal haladták meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Madár István: Árstopok nélkül magasabb lenne az infláció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >