A promóciók rugalmasságára vágynak a vevők

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 08. 25. 00:06

A vásárlók megszokták a gyengélkedő gazdaság, emelkedő üzemanyagárak hányattatásait. Javarészt otthon esznek, , néhány kedvenc márkát és sok saját márkás terméket fogyasztanak. Az Acosta Sales & Marketing (USA) tanulmánya arra keresi a választ, hogyan generálhatnak a kereskedők és márkagyártók hosszú távon fenntartható keresletet az árucikkek iránt.

Szerintük a legszegényebbek és a jómódúak (ezer főt meghaladó megkérdezés alapján) ugyanazon vásárlói döntésmechanizmus alapján működnek. A vásárlók 55 százaléka többet vásárolt akcióban, mint az előző évben. 88 százalék vett „egyet fizet, kettőt kap” terméket, még akkor is, ha nem volt a listáján.

Legfontosabb következtetésük, hogy a vásárlók a promóciók rugalmasságára vágynak. Maguk szeretnék összeválogatni, milyen termékféleség mely kiszerelését kapják meg kedvezményesen.

Nagyra értékelik, ha egy bizonyos egyszerű étel elkészítéséhez, az összes hozzávaló beszerzéséhez kapnak inspirációt a kedvezményeken, bolti kommunikáción keresztül.

Kapcsolódó cikkeink