A Professzionális Piackutatók Társaságának tagja lett a Nielsen
Újabb nagy piackutató céggel bővült a Professzionális Piackutatók Társasága, melynek így hat tagja van.
Csatlakozott a PMSZ-szel párhuzamosan működő Professzionális Piackutatók Társaságához (PPT) a Nielsen, amely korábban a PMSZ tagja volt. Ezzel hat tagúra bővült a szervezet, melynek a GfK, az Ipsos, az AGB Nielsen Médiakutató, a TNS Hoffmann és a Medián a tagja.
A magyar leányvállalatot 1991-ben alapították, jelenleg 135 alkalmazottja van. A kutatócég ügyvezetője Szalókyné Tóth Judit. A Nielsen itthon többek között kiskereskedelmi, HORECA, instore felméréseket végez. Kutatnak FMCG, pénzügyi, autóipari, média, telekommunikáció, gyógyszeripari, kereskedelmi és vendéglátás területen is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
100 éve együtt az úton – 2025-ben 100. születésnapját ünnepli a Shell Magyarországon
Idén ünnepli századik születésnapját a Shell Magyarországon. A vállalat, amely…
Tovább olvasom >A Shein elhalasztja londoni tőzsdei bevezetését: piaci kihívások és változó stratégiák
A népszerű kínai online divatkiskereskedő, a Shein elhalasztotta tervezett tőzsdei…
Tovább olvasom >Az online Árfigyelővel sokat spórolhatnak a családok
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nyomon követi az élelmiszerek piacán zajló…
Tovább olvasom >