A Professzionális Piackutatók Társaságának tagja lett a Nielsen
Újabb nagy piackutató céggel bővült a Professzionális Piackutatók Társasága, melynek így hat tagja van.
Csatlakozott a PMSZ-szel párhuzamosan működő Professzionális Piackutatók Társaságához (PPT) a Nielsen, amely korábban a PMSZ tagja volt. Ezzel hat tagúra bővült a szervezet, melynek a GfK, az Ipsos, az AGB Nielsen Médiakutató, a TNS Hoffmann és a Medián a tagja.
A magyar leányvállalatot 1991-ben alapították, jelenleg 135 alkalmazottja van. A kutatócég ügyvezetője Szalókyné Tóth Judit. A Nielsen itthon többek között kiskereskedelmi, HORECA, instore felméréseket végez. Kutatnak FMCG, pénzügyi, autóipari, média, telekommunikáció, gyógyszeripari, kereskedelmi és vendéglátás területen is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >