A Professzionális Piackutatók Társaságának tagja lett a Nielsen
Újabb nagy piackutató céggel bővült a Professzionális Piackutatók Társasága, melynek így hat tagja van.
Csatlakozott a PMSZ-szel párhuzamosan működő Professzionális Piackutatók Társaságához (PPT) a Nielsen, amely korábban a PMSZ tagja volt. Ezzel hat tagúra bővült a szervezet, melynek a GfK, az Ipsos, az AGB Nielsen Médiakutató, a TNS Hoffmann és a Medián a tagja.
A magyar leányvállalatot 1991-ben alapították, jelenleg 135 alkalmazottja van. A kutatócég ügyvezetője Szalókyné Tóth Judit. A Nielsen itthon többek között kiskereskedelmi, HORECA, instore felméréseket végez. Kutatnak FMCG, pénzügyi, autóipari, média, telekommunikáció, gyógyszeripari, kereskedelmi és vendéglátás területen is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >Nem mindennapi kampánnyal rukkolt elő a Nicolaus vodka márka
Megvannak az első alkalommal megrendezett Nicolaus VodkAward 2024-es év nyertesei.…
Tovább olvasom >Óriási lehetőségek előtt a magyar élelmiszergyártók a Balkán-félszigeten
A Balkán-félsziget egyre fontosabb szerepet tölt be az európai élelmiszer-kereskedelemben,…
Tovább olvasom >