A Professzionális Piackutatók Társaságának tagja lett a Nielsen
Újabb nagy piackutató céggel bővült a Professzionális Piackutatók Társasága, melynek így hat tagja van.
Csatlakozott a PMSZ-szel párhuzamosan működő Professzionális Piackutatók Társaságához (PPT) a Nielsen, amely korábban a PMSZ tagja volt. Ezzel hat tagúra bővült a szervezet, melynek a GfK, az Ipsos, az AGB Nielsen Médiakutató, a TNS Hoffmann és a Medián a tagja.
A magyar leányvállalatot 1991-ben alapították, jelenleg 135 alkalmazottja van. A kutatócég ügyvezetője Szalókyné Tóth Judit. A Nielsen itthon többek között kiskereskedelmi, HORECA, instore felméréseket végez. Kutatnak FMCG, pénzügyi, autóipari, média, telekommunikáció, gyógyszeripari, kereskedelmi és vendéglátás területen is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A FAO élelmiszerár-indexe enyhén emelkedett júliusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Visszaváltási rendszer: Nagyot lépett előre az italcsomagolások újrahasznosítási aránya
Magyarországon a visszaváltási rendszer (DRS) tavalyi bevezetése óta a gyártók,…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >