A Procter&Gamble és a SPAR 5 millió forintot adományoz tornatermek felújítására
A Procter&Gamble idén a SPAR Magyarországgal együttműködve új kampányt indított, amely az ország általános és középiskolái számára tornaterem-felújítási lehetőséget kínál. A július 20-ig tartó program keretében azok a vásárlók, akik a SPAR üzleteiben P&G termékeket vásárolnak, hozzájárulnak, hogy több mint 25 iskola megnyerhesse az összesen 5 millió forint értékű nyeremény valamelyikét.
A KSH 2015-ös adatai szerint jelenleg több mint egymillió gyermek jár általános iskolába valamint középfokú oktatási intézménybe. Az összesen 8357 oktatási intézményt célzó programkezdeményezői nem véletlenül választották a támogatásnak ezt a módját: a két vállalat elkötelezett a gyermekek egészséges fejlődéséért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében javítsák az iskolások mindennapos sportolási lehetőségeit, és növeljék ezáltal a gyermekek sport és mozgás iránti szeretetét.
A Procter&Gamble és a SPAR Magyarország közös társadalmi felelősségvállalási kampányának keretében az ország minden iskolája lehetőséget kap a másfélmillió forint értékű fődíj vagy az egymillió forintos különdíj elnyerésére. A nyereményjáték július 20-ig tart, a nyeremények összegét tornaterem-felújításra ajánlja fel a két vállalat. A programban most bárki részt vehet, és szavazhat a kiválasztott iskolára mindössze egyetlen termék – Ariel, Always, Ambi Pur, blend-a-med, Bonux, Discreet, head&shoulders, Gillette, Jar, Lenor, Naturella, Old Spice, Oral-B, Pampers, Pantene, Venus vagy Wella – vásárlásával és a www.ujtornaterem.hu weboldara történő regisztrációval.
„Fontosanak tartjuk a gyermekek egészséges fejlődését, és támogatjuk, hogy a sportszeretete ne csak a különórák, délutáni edzések vagy szabadtéri mozgás következtében alakuljon ki, hanem igen jelentős szerepet kapjon az iskolai tornaórák kereteiben is. Ehhez elengedhetetlen egy jól felszerelt és biztonságos tornaterem.” – mondta Matej Podobnik, a Procter&Gamble közép-európai régiójának kommunikációs menedzsere. „Kezdeményezésünkkel az a célunk, hogy ne csupán felhívjuk az emberek figyelmét a sport jelentőségére, de mozgósítsuk is őket, és tudatosítsuk, hogy most egy apró mozdulattal – azzal, hogy hová nyúlnak a polcokon – tudatos döntést hozhatnak, és ezzel változásokat indíthatnak el több száz kisiskolás életében.”
„Nagyon örülünk, hogy egy olyan program mellé állhatunk, amely kiemelten fontos a gyermekek és családjaik életében. A gyerekek hétköznapjaiknak a felét az iskolában töltik, ezzel a kampánnyal pedig mi is hozzájárulhatunk a mindennapos testnevelésórák fejlesztéséhez.” – tette hozzá Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. “A napi mozgás minősége legalább olyan fontos, mint a mennyisége, és ehhez a gyermekeknek megfelelő és biztonságos tornaeszközökre van szüksége. Most a vásárlókkal együtt támogathatjuk a gyermekek fizikai és szellemi fejlődését.”
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >