A Procter&Gamble 100 nappal a Szocsi Téli Olimpiai Játékok előtt ismét útjára indítja „Köszi Anyu!” kampányát
Az ötkarikás játékok nemzetközi támogatója szeretne köszönetet mondani az édesanyáknak kitartó támogatásukért, elkötelezettségükért és odaadásukért, mellyel a világ legjobb sportolóit felnevelték. A P&G, mely többek között olyan ismert márkák gyártója, mint a Pampers®, a Gillette®, az Ariel® és a Lenor®, ezért másodszor is útjára indítja 175 éves fennállásának legnagyobb kampányát, a ’Köszi Anyu!’ programot. A P&G őszintén hisz abban, hogy minden édesanya, legyen szó aranyérmes olimpikonok vagy eleven gyermekek szülőjéről, megérdemli a támogatást és az elismerést mindennapi fáradozásaiért.
A kerekasztalnál balról jobbra: Budavári Ágota sport pszichológus, Szabó Milán sífutó, Szabó Marianna, az édesanyja, Boros Anita, a P&G PR managere és Nagy Zsigmond, a MOB nemzetközi igazgatója.
„Márkáink – mint például a Pampers, Lenor vagy Ariel – mind azt a célt szolgálják, hogy megkönnyítsék az anyák és a családok mindennapi életét.”- mondta Marc Pritchard, a P&G nemzetközi márkaépítésért felelős vezetője. „Amikor egy elhivatott sportolóra tekintünk, azt a sikerekhez vezető, hosszú utat is látjuk, amelyen édesanyja kísérte őt végig, ezért is tartjuk fontosnak, hogy a sportolók mellett édesanyjuk előtt tisztelegjünk.”
A kampány részeként a P&G olyan olimpikonokkal dolgozik együtt, akik úgy döntöttek, megosztják lenyűgöző édesanyjuk történetét az egész világgal. A Köszi Anyu! programot olyan kivételes sportolók erősítik, mint az Olay nagyköveteként induló amerikai Lindsey Vonn, a Gillette kampányarcaként versenyző német Felix Neurether és holland Sven Kramer, valamint a Pantene arcaként ringbe szálló orosz Elena Ilinykh. Nem utolsó sorban, Szabó Milán Gábor magyar sífutó olimpikon is csatlakozott a P&G olimpikonokhoz és a Köszi Anyu! kampányhoz.
Szabó Milán Gábor így fogalmazott: „Nagyon izgatott vagyok, hogy a világ kiemelkedő sportolóival együtt én is tagja lehetek a P&G ’Köszi Anyu!’ programjának, és egyike lehetek azoknak, akiket a P&G és a világ legjobb márkái támogatnak.”
A P&G a 2014-es Szocsi Téli Olimpiához kapcsolódó Köszi Anyu! kampány részeként folytatja a „Raising an Olympian – Egy olimpikon felnevelése” című videó sorozatot, amely az édesanyák szemszögéből mutatja be mintegy 28 világklasszis életútját, történetét. A filmekben végigkísérhetjük, hogyan segítik az édesanyák gyermekeiket az első lépéstől kezdve az első kudarcokon át, és megismerhetjük azt a feltétel nélküli szeretetet és törődést, amit csak egy anya adhat a gyermekének.
„Nagyon izgalmas a saját életem pillanatait és tapasztalatait felismerni más anyukák történeteiben.” – mondta Szabóné Prisztás Marianna, Milán édesanyja. „Ez mutatja meg igazán, hogy bármennyire is nehéz néha egy anya feladata, nincs annál nagyobb elismerés a világon, mint amikor látjuk gyermekünket fejlődni, felnőni, és látni, amikor eléri céljait.” A „Raising an Olympian – Egy olimpikon felnevelése” sorozat videói a P&G YouTube oldalán tekinthetőek meg.
A Köszi Anyu! kampány, mely a P&G édesanyák iránti elkötelezettségét tovább erősíti, különböző média csatornákon keresztül és az üzletekben is életre kel. Világszerte több mint kétmillió boltban találkozhatunk a P&G olimpiai csomagolású termékeivel és kommunikációjával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >