A Procter is csatlakozott a P.R.I.S.M-ához
Kutatási adatok szerint a vásárlói döntések 70 százaléka helyben, a polc előtt történik.2006-ban fejlesztette ki in-store média
hatásfok méréseit a Nilsen. A P.R.I.S.M. néven
ismertté vált kezdeményezéshez több
gyártó és kereskedelmi cég csatlakozott:
A&P, Clorox, Coca-Cola, ConAgra Foods, General Mills, Group M,
Hewlett-Packard, Kraft, Kroger, Mars, Mattel, Miller Brewing,
Nintendo, OMD, Procter & Gamble, Pathmark, Price Chopper, Rite
Aid, Safeway, Sears/Kmart, Starcom MediaVest, Stop & Shop,
Target, Unilever, Walgreens, Wal-Mart and Winn-Dixie. A programhoz
most kapcsolódó P&G évente 10 milliárd
dollárt költ in-store marketing eszközökre,
érthető módon nem közömbös számára,
hogy mikor jut hozzá a legfrissebb kutatási adatokhoz,
mikor tudja az eredményeket gyakorlatban is hasznosítani.
A Nielsen adatai szerint a bevásárlás
során a fogyasztó mintegy 3500 marketing üzenettel
találkozik egy közepes nagyságú boltban,
egy hipermarketben az impulzusok száma eléri az ötezret
és egy vegyiáru üzletben is legalább 2300
üzenettel bombázzák a vásárlót.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >