A Procter & Gamble tisztító- és mosószerekkel segíti az árvíz által érintett területek vendéglátóhelyeit
– Az elmúlt hetek dunai árvize a lakosság és a közintézmények mellett a vállalkozásoknak, vendéglátóhelyeknek is nehézségeket, károkat okozott. A világ vezető napi fogyasztási cikkeket gyártó vállalata, a Procter & Gamble a HoReCa szektor vállalkozásainak nyújt segítséget az árvizet követő kárelhárításban azzal, hogy a munkálatokhoz kifejezetten az éttermek, hotelek, vendéglátóegységek számára gyártott, nagy kiszerelésben elérhető fertőtlenítő, mosó- és tisztítószereket biztosít.
A P&G a HoReCa szektor szakmai szervezetein keresztül már közzétette a felajánlást. Az érintett vendéglátóhelyek 2013. július 10-ig az arviz2013@opencom.hu e-mail címen jelezhetik igényüket, a cég és a kapcsolattartó adatainak, valamint a vendéglátóhely kapacitásának megadásával, továbbá az árvíz során elszenvedett kár rövid leírásával, fényképes bemutatásával.
A Procter & Gamble bízik benne, hogy az árvízi védekezés utáni helyreállító munkákat a felajánlott termékekkel könnyebbé tudja tenni, hogy az éttermek, vendéglátóegységek és szálláshelyek mihamarabb régi állapotukban fogadhassák a vendégeket, és visszatérhessenek a megszokott üzletmenethez.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >