A Prestige Reserve idén az ételbarát borokra koncentrál
A Prestige Reserve 2015 őszi fordulójától kezdődően a szervezők elképzelése szerint – a Magyar Sommelier Szövetséggel és a Best of Budapest & Hungary kiadójával együttműködve – külön figyelmet fognak szentelni az ételbarát boroknak.
A bírálatok során egy speciális , kiegészítő szempontrendszert is alkalmaznak, amely előnyként értelmezi a brand kellő ismertségét, piaci jelenlétét, a kiforrott borstílust, valamint a stabil minőséget.
A Gourmet Selection-be kiválasztott boroknak legalább a jó bor kategóriába kell tartozniuk (min. 80 pont ) felső határ nélkül.
Erre a borkategóriára jellemző ételbarát jelző azt jelenteni, hogy a borok jól harmonizálnak az ételekkel, esetleg többoldalúan is illeszthetőek különféle stílusú konyhákhoz, akár mint komplementer ízvilágú vagy éppen egy határozott ízt ellenpontozó borok.
A tesztek eredménye alapján a legjobban szereplő borászatok kerülnek fel arra a szűkített listára, amelyről a Best of Budapest & Hungary gasztropartnerei megválasztják az év gasztroborászát 2016 márciusában. A projekt alapvető célja, hogy a válogatásba bekerült borokat külön ajánlani tudják a gasztronómia és a kereskedelem döntéshozói, valamint a fogyasztók felé.
2015 őszén a 7 kategória (fehér fajtabor, fehér cuvée, vörös fajtabor, vörös cuvée, rosé/siller, késői szüret/aszú, pezsgő) első 3 helyezettjének járó díjat ismét a Caprice ajánlotta fel, egy-egy gyémántokkal ékesített Medaillon d’Or kitűzőt (Caprice Diamond Award).
Kapcsolódó cikkeink
„Tiéd a mérték!” nyílt levél a felelős borfogyasztásért
Nyílt levelet tett közzé a Magyar Bormarketing Ügynökség, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Lengyel nagyvállalat vásárolta fel a legnagyobb moldovai borexportőrt
A lengyel Maspex felvásárolta a legnagyobb moldovai borexportőrt, a Purcari…
Tovább olvasom >Repülőn is jöhet a bor Olaszországból
Jelentősen egyszerűsödhet a beszállás az olasz repülőtereken: az új generációs…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >