A prémium felé nyitott a Reál

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 06. 03. 23:08

A 2001-ben alakult Reál Hungária Élelmiszer Kft. az ország teljes területén folytat élelmiszer és vegyi áru kis- és nagykereskedelmi tevékenységet. Saját tulajdonú üzletek mellett a hálózathoz csatlakozott magánvállalkozások számára kínál versenyképes működési feltételeket.

real-elelmiszer-001_opt

Alapvetően lakóhely közeli kényelmi boltok alkotják a hálózat döntő többségét, mely az indulás óta töretlen fejlődést mutat. Boltjait a cég két láncba szervezi: Reál Élelmiszer néven 100 négyzetméter feletti alapterületű, míg ReálPONT néven ennél kisebb eladóterű üzleteket üzemeltet. Üzleteit 8 regionális központja fogja össze.

Mintegy 370 beszállítópartner biztosítja a Reál-csoport élelmiszer- és vegyiáru-­készletét. Több mint 500 saját márkás termék található meg az üzletek polcain.

A tavalyi évben a bolthálózat fejlesztése mellett a belső hatékonyság javítása, a hálózatban működő üzletek kiszolgálásának egyre magasabb szinten történő teljesítése biztosította a vállalat számára a sikeres piaci jelenlétet.

Új beruházásként említendő a 2013 elején Csepelen nyitott és a Reál központ közvetlen irányítása alatt működő prémium kategóriás szupermarket mellett a 2012-ben indított budapesti és pécsi raktár­áruház megvásárlása is.

A Reál társadalmi szerepvállalásainak sorából kiemelkedik az Osztálykassza. A program célja az, hogy az egyre nehezebb anyagi helyzetben lévő általános iskolák tanulói számára nyújtson segítséget tartalmas, élvezetes osztálykirándulások szervezésében. A pályázó osztályok feladata minél több, a Reál által forgalmazott saját márkás termék csomagolásáról származó cégszöveg összegyűjtése. A 25 millió forintos pályázati alap az összegyűjtött cégszövegek függvényében, arányosan kerül kiosztásra.

Kapcsolódó cikkeink