A prémium felé nyitott a Reál
A 2001-ben alakult Reál Hungária Élelmiszer Kft. az ország teljes területén folytat élelmiszer és vegyi áru kis- és nagykereskedelmi tevékenységet. Saját tulajdonú üzletek mellett a hálózathoz csatlakozott magánvállalkozások számára kínál versenyképes működési feltételeket.
Alapvetően lakóhely közeli kényelmi boltok alkotják a hálózat döntő többségét, mely az indulás óta töretlen fejlődést mutat. Boltjait a cég két láncba szervezi: Reál Élelmiszer néven 100 négyzetméter feletti alapterületű, míg ReálPONT néven ennél kisebb eladóterű üzleteket üzemeltet. Üzleteit 8 regionális központja fogja össze.
Mintegy 370 beszállítópartner biztosítja a Reál-csoport élelmiszer- és vegyiáru-készletét. Több mint 500 saját márkás termék található meg az üzletek polcain.
A tavalyi évben a bolthálózat fejlesztése mellett a belső hatékonyság javítása, a hálózatban működő üzletek kiszolgálásának egyre magasabb szinten történő teljesítése biztosította a vállalat számára a sikeres piaci jelenlétet.
Új beruházásként említendő a 2013 elején Csepelen nyitott és a Reál központ közvetlen irányítása alatt működő prémium kategóriás szupermarket mellett a 2012-ben indított budapesti és pécsi raktáráruház megvásárlása is.
A Reál társadalmi szerepvállalásainak sorából kiemelkedik az Osztálykassza. A program célja az, hogy az egyre nehezebb anyagi helyzetben lévő általános iskolák tanulói számára nyújtson segítséget tartalmas, élvezetes osztálykirándulások szervezésében. A pályázó osztályok feladata minél több, a Reál által forgalmazott saját márkás termék csomagolásáról származó cégszöveg összegyűjtése. A 25 millió forintos pályázati alap az összegyűjtött cégszövegek függvényében, arányosan kerül kiosztásra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >