A Praktikernek bejött a Black Friday
Megduplázta egy átlagos nap forgalmát a november 27-ei Black Friday akció a Praktiker áruházakban. Az ajtókat, a konyhaszekrényeket, a festőlétrákat és karácsonyi dekorációkat vitték a legjobban. A Praktiker tavaly csatlakozott először a kezdeményezéshez, jövőre is tervezi, hogy fog.
A Praktiker webshopjában, illetve áruházaiban 20-50 % közötti kedvezményt lehetett elérni több mint 6000 termékre november 27-én, kizárólag egy napon keresztül a Black Friday akció alkalmából. Ezen a napon ingyenes házhozszállítás is segítette a nagy karácsonyi ajándékötletek valóra váltását. A vásárlási láz elérte a Praktiker 19 barkácsáruházát is egy átlagos nap forgalmát sikerült megdupláznia a cégnek.
A vásárlók leginkább az ajtókat, a konyhablokkokat, a festőlétrákat és a karácsonyi dekorációs termékeket keresték a Praktikernél. Az áruházlánc az üzletekben teljes eladói létszámmal, webshopjában megemelt szerverkapacitással készült a Black Friday napra, s folyamatosan nyomon követte az eseményeket. A telefonos ügyfélszolgálatot is leginkább megrendelések miatt keresték ebben az időszakban. A Praktikernél nem egyes termékekre, hanem teljes termékcsoportokra vonatkoztak a kedvezmények. Így volt biztosítható, hogy nagyobb mértékű kedvezmény is adható legyen a tavalyihoz képest, s tartható maradt a minden termékre érvényes ingyenes szállítás országszerte a webshopban, illetve 30 kilométeren belül az áruházakban vásárlók részére is.
A Praktiker tavaly szintén részt vett a Black Friday akcióban, s mivel az idei forgalom is jól alakult, úgy tervezi, hogy jövőre is csatlakozik a kezdeményezéshez.
Kapcsolódó cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >