A Praktikernek bejött a Black Friday
Megduplázta egy átlagos nap forgalmát a november 27-ei Black Friday akció a Praktiker áruházakban. Az ajtókat, a konyhaszekrényeket, a festőlétrákat és karácsonyi dekorációkat vitték a legjobban. A Praktiker tavaly csatlakozott először a kezdeményezéshez, jövőre is tervezi, hogy fog.
A Praktiker webshopjában, illetve áruházaiban 20-50 % közötti kedvezményt lehetett elérni több mint 6000 termékre november 27-én, kizárólag egy napon keresztül a Black Friday akció alkalmából. Ezen a napon ingyenes házhozszállítás is segítette a nagy karácsonyi ajándékötletek valóra váltását. A vásárlási láz elérte a Praktiker 19 barkácsáruházát is egy átlagos nap forgalmát sikerült megdupláznia a cégnek.
A vásárlók leginkább az ajtókat, a konyhablokkokat, a festőlétrákat és a karácsonyi dekorációs termékeket keresték a Praktikernél. Az áruházlánc az üzletekben teljes eladói létszámmal, webshopjában megemelt szerverkapacitással készült a Black Friday napra, s folyamatosan nyomon követte az eseményeket. A telefonos ügyfélszolgálatot is leginkább megrendelések miatt keresték ebben az időszakban. A Praktikernél nem egyes termékekre, hanem teljes termékcsoportokra vonatkoztak a kedvezmények. Így volt biztosítható, hogy nagyobb mértékű kedvezmény is adható legyen a tavalyihoz képest, s tartható maradt a minden termékre érvényes ingyenes szállítás országszerte a webshopban, illetve 30 kilométeren belül az áruházakban vásárlók részére is.
A Praktiker tavaly szintén részt vett a Black Friday akcióban, s mivel az idei forgalom is jól alakult, úgy tervezi, hogy jövőre is csatlakozik a kezdeményezéshez.
Kapcsolódó cikkeink
Saját webshop vagy online piactér?
Egyre több országban megfigyelhető trend a különböző kiskereskedelmi márkák kínálatát egy…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >A Temu és a Shein agresszív marketingstratégiája átrendezi a Black Friday piacot
A Temu és a Shein online marketingkampányai jelentős nehézségeket okoznak a versenytárs kiskereskedők és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >