A Praktikernek bejött a Black Friday
Megduplázta egy átlagos nap forgalmát a november 27-ei Black Friday akció a Praktiker áruházakban. Az ajtókat, a konyhaszekrényeket, a festőlétrákat és karácsonyi dekorációkat vitték a legjobban. A Praktiker tavaly csatlakozott először a kezdeményezéshez, jövőre is tervezi, hogy fog.
A Praktiker webshopjában, illetve áruházaiban 20-50 % közötti kedvezményt lehetett elérni több mint 6000 termékre november 27-én, kizárólag egy napon keresztül a Black Friday akció alkalmából. Ezen a napon ingyenes házhozszállítás is segítette a nagy karácsonyi ajándékötletek valóra váltását. A vásárlási láz elérte a Praktiker 19 barkácsáruházát is egy átlagos nap forgalmát sikerült megdupláznia a cégnek.
A vásárlók leginkább az ajtókat, a konyhablokkokat, a festőlétrákat és a karácsonyi dekorációs termékeket keresték a Praktikernél. Az áruházlánc az üzletekben teljes eladói létszámmal, webshopjában megemelt szerverkapacitással készült a Black Friday napra, s folyamatosan nyomon követte az eseményeket. A telefonos ügyfélszolgálatot is leginkább megrendelések miatt keresték ebben az időszakban. A Praktikernél nem egyes termékekre, hanem teljes termékcsoportokra vonatkoztak a kedvezmények. Így volt biztosítható, hogy nagyobb mértékű kedvezmény is adható legyen a tavalyihoz képest, s tartható maradt a minden termékre érvényes ingyenes szállítás országszerte a webshopban, illetve 30 kilométeren belül az áruházakban vásárlók részére is.
A Praktiker tavaly szintén részt vett a Black Friday akcióban, s mivel az idei forgalom is jól alakult, úgy tervezi, hogy jövőre is csatlakozik a kezdeményezéshez.
Kapcsolódó cikkeink
Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >Mindentbelehely: új közösségi tér született Budapest szívében a Praktiker támogatásával
Május 10-én adták át a „Mindentbelehely” nevű közösségi teret Budapesten,…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >