A Praktiker erősíti az e-kereskedelmi szegmensét
A Praktiker árbevételének egyre növekvő hányada származik az e-kereskedelemből, ezért az internetes forgalom erősítésére új webshop felületet fejleszt – közölte a magyarországi barkácsáruházlánc csütörtökön az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint jelenleg a Praktiker e-kereskedelemből származó bevétele egy önálló kisebb alapterületű áruház forgalmának felel meg.
Hallgat László, a Praktiker Kft. webshop vezetője a cég közleményében kiemelte, hogy online vásárlóik 2014-ről 2015-re mintegy 15 százalékkal költöttek többet egy-egy vásárlás alkalmával a webshopban, míg ez a szám az idén 30 százalékkal emelkedhet.
Magyarországon a Praktiker barkácsáruház-lánc több mint 1200 embernek ad munkát, első áruházát 1998-ban nyitotta meg, jelenleg 19 üzletegységet működtet, webshopjában mintegy 40 ezer féle árucikk érhető el.
A Praktiker Kft. tavalyi 32,5 milliárd forintos árbevétele több mint 7 milliárd forinttal haladta meg a 2014-es forgalmat, és hat év után a cég ismét nyereséges lett. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új társtulajdonos–vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >