A Praktiker erősíti az e-kereskedelmi szegmensét
A Praktiker árbevételének egyre növekvő hányada származik az e-kereskedelemből, ezért az internetes forgalom erősítésére új webshop felületet fejleszt – közölte a magyarországi barkácsáruházlánc csütörtökön az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint jelenleg a Praktiker e-kereskedelemből származó bevétele egy önálló kisebb alapterületű áruház forgalmának felel meg.
Hallgat László, a Praktiker Kft. webshop vezetője a cég közleményében kiemelte, hogy online vásárlóik 2014-ről 2015-re mintegy 15 százalékkal költöttek többet egy-egy vásárlás alkalmával a webshopban, míg ez a szám az idén 30 százalékkal emelkedhet.
Magyarországon a Praktiker barkácsáruház-lánc több mint 1200 embernek ad munkát, első áruházát 1998-ban nyitotta meg, jelenleg 19 üzletegységet működtet, webshopjában mintegy 40 ezer féle árucikk érhető el.
A Praktiker Kft. tavalyi 32,5 milliárd forintos árbevétele több mint 7 milliárd forinttal haladta meg a 2014-es forgalmat, és hat év után a cég ismét nyereséges lett. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely…
Tovább olvasom >Európában terjeszkedik a Faire online nagykereskedelmi platform
Az Egyesült Államokból indult Faire online nagykereskedelmi platform 14 európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >Újabb kibertámadás érte az Auchant
Az Auchan ismét kibertámadás áldozata lett: a francia kiskereskedelmi lánc…
Tovább olvasom >