A Pöttyös Túró Rudi első a legerősebb hazai márkák rangsorában
A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet idén először állította össze a hazai márkák rangsorát. A felmérés aranyérmeseként a Pöttyös ismét bizonyította 40 éve tartó óriási népszerűségét.
A Pöttyöshöz ragaszkodik leginkább a magyar lakosság, derült ki a B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet legújabb felmérésből. A reprezentatív kutatás során 1000, 15-49 éves kor közötti személyt kérdeztek meg, hogy megtudják, melyik is a legerősebb márka Magyarországon. A Pöttyös győzelmével zárult a megmérettetést, mely igazolja az emberek hosszú évtizedekre visszanyúló igazi magyar márka iránti szeretetét. A válaszadók 64 százaléka ehhez a márkához érzi leginkább közel magát. Szintén erős márkaközösségről tanúskodik, hogy a megkérdezettek legnagyobb arányban a Pöttyös Túró Rudi esetében beszélnék le ismerősüket arról, hogy más márkára váltson.
A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet legújabb kutatása idén februárban arra kereste a választ, hogy a márkák megítélése és a márkaközösségek hogyan alakulnak hazánkban. Az 1000 fős reprezentatív kutatásban 41 márka vett részt az autóipar, az FMCG, az egészségügyi szektor, az info- és telekommunikáció, a média, a kiskereskedelem és a pénzügyi szektor területéről. Kíváncsiak voltak többek között a megkérdezettek márkához való kötődésének erősségére, egyazon márkát kedvelő emberek szokásaira és arra, hogy mi formálja ezen közösségeket.
„A Pöttyös sikere nem véletlen, hiszen a Pöttyös Túró Rudi mindenidők egyik legkedveltebb márkája, egy igazi magyar kuriózum. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően, évek óta számos izgalmas újdonsággal – Pöttyös Pont2, Pöttyös 10pontos – is bővült a termékcsalád. Idén tavasszal pedig megérkezik a Pöttyös GURU, a kényeztetés igazi szakértője. Rajongás kíséri a márkát bárhová is lépünk, nem véletlen hogy a promóciók során a Pöttyös ajándékokért is tolonganak a márka hívei. Mindenhol ott van; a hűtőben, az uzsonnás tasakban, a mozikban, de még a farsangokon is találkozhatunk Pöttyös Túró Rudiba öltöztetett gyermekekkel. Nagyon büszkék vagyunk erre az eredményre; ez is bizonyítja, hogy jó úton járunk” – mondja Nyeste Daniel, a Pöttyös marketing menedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >