A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető lakberendezési franchise szakáruházlánc, a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége. A márciustól induló együttműködés célja a DIEGO sajtókommunikációs tevékenységének erősítése, a márka láthatóságának növelése online és offline térben.
A Positive PR a DIEGO PR-tevékenységének szakmai támogatására kapott megbízást, amely magában foglalja a stratégiai kommunikációt, a kampánytervezést és lebonyolítást, a sajtókapcsolatok erősítését, és az influenszer marketinget. Az együttműködés célja egy még intenzívebb médiajelenlétet elérése, a DIEGO elismertségének és láthatóságának építése. Az új partnerség első mérföldköve a vállalat márciusi sajtótájékoztatója volt, amely a várható lakásfelújítási és vásárlói trendekre, az aktuális állami támogatásokra fókuszált egy nagyszabású kutatás eredményeit alapul véve.
„Az új ügynökségi együttműködés célja, hogy a kommunikációs stratégiánkat még tudatosabban építsük tovább, most már egy professzionális ügynökségi partnerrel erősítve a DIEGO piacvezető státuszát és növelve a márkaismertséget. A kutatási eredményekből is kitűnik, hogy a DIEGO mind a padlóburkolati, mind a szőnyegkategóriában meghatározó piaci szereplő, a fogyasztók szakértőként ismerik el, magas bizalommal bír, így ezt a muníciót ki kell használnunk sajtókommunikációban is”
– mondta Gesztesi Gábor, a DIEGO marketingigazgatója.
„A Positive PR számára kiemelten fontos, hogy stratégiai szemlélettel és mély iparági ismeretekkel támogassa partnereit, a retail pedig az egyik legerősebb szektor az ügyfélportfóliónkban. A DIEGO-val való együttműködés olyan szakmai kihívás, amelyben ötvözhetjük a lakberendezési piac iránti elkötelezettségünket a PR-stratégiai gondolkodásunkkal, és együtt alakíthatjuk a márka kommunikációs arculatát a sajtóban. Reméljük, hogy ezzel hozzájárulunk a DIEGO további növekedéséhez és márkaépítéséhez”
– mondta Nagy Andrea, a Positive PR ügyvezetője, a Positive Adamsky managing partnere.
Kapcsolódó cikkeink
Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) és a Positive Adamsky PDKY együttműködésében
Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM)…
Tovább olvasom >Stratégiai szintre lép a TEVA és a Positive Adamsky PDKY együttműködése
A Positive Adamsky frissen megújult márkaneve és arculata, a PDKY…
Tovább olvasom >Optimista tervekkel vág neki 2025-nek a DIEGO
Erősödő árérzékenység, kiszámíthatatlan szabályozási környezet és új vásárlói szokások –…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >