A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető lakberendezési franchise szakáruházlánc, a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége. A márciustól induló együttműködés célja a DIEGO sajtókommunikációs tevékenységének erősítése, a márka láthatóságának növelése online és offline térben.
A Positive PR a DIEGO PR-tevékenységének szakmai támogatására kapott megbízást, amely magában foglalja a stratégiai kommunikációt, a kampánytervezést és lebonyolítást, a sajtókapcsolatok erősítését, és az influenszer marketinget. Az együttműködés célja egy még intenzívebb médiajelenlétet elérése, a DIEGO elismertségének és láthatóságának építése. Az új partnerség első mérföldköve a vállalat márciusi sajtótájékoztatója volt, amely a várható lakásfelújítási és vásárlói trendekre, az aktuális állami támogatásokra fókuszált egy nagyszabású kutatás eredményeit alapul véve.
„Az új ügynökségi együttműködés célja, hogy a kommunikációs stratégiánkat még tudatosabban építsük tovább, most már egy professzionális ügynökségi partnerrel erősítve a DIEGO piacvezető státuszát és növelve a márkaismertséget. A kutatási eredményekből is kitűnik, hogy a DIEGO mind a padlóburkolati, mind a szőnyegkategóriában meghatározó piaci szereplő, a fogyasztók szakértőként ismerik el, magas bizalommal bír, így ezt a muníciót ki kell használnunk sajtókommunikációban is”
– mondta Gesztesi Gábor, a DIEGO marketingigazgatója.
„A Positive PR számára kiemelten fontos, hogy stratégiai szemlélettel és mély iparági ismeretekkel támogassa partnereit, a retail pedig az egyik legerősebb szektor az ügyfélportfóliónkban. A DIEGO-val való együttműködés olyan szakmai kihívás, amelyben ötvözhetjük a lakberendezési piac iránti elkötelezettségünket a PR-stratégiai gondolkodásunkkal, és együtt alakíthatjuk a márka kommunikációs arculatát a sajtóban. Reméljük, hogy ezzel hozzájárulunk a DIEGO további növekedéséhez és márkaépítéséhez”
– mondta Nagy Andrea, a Positive PR ügyvezetője, a Positive Adamsky managing partnere.
Kapcsolódó cikkeink
Optimista tervekkel vág neki 2025-nek a DIEGO
Erősödő árérzékenység, kiszámíthatatlan szabályozási környezet és új vásárlói szokások –…
Tovább olvasom >A Positive Adamskynál az év legeredményesebb ügynökségvezetői
Ügynökségvezetői kategóriákat nyert a Positive Adamsky két menedzsmenttagja az Agency…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Innovációk napján kerültek átadásra az „Inno d’Or – Év innovációja 2025” díjak
Idén ötödik alkalommal került megrendezésre a Trade magazin által életre…
Tovább olvasom >Az euróövezetben 2,2 százalékkal emelkedtek a fogyasztói árak március után áprilisban is
Az euróövezet éves inflációs rátája áprilisban az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >