A Positive Health & Care-t választotta marketing- és kommunikációs ügynökségének az Alcon
Az Alcon hazai marketing- és kommunikációs feladatainak egy részét mostantól a Positive Adamsky egészségügyi marketingre szakosodott tagügynöksége, a Positive Health and Care látja el.
A Positive Health and Care már évek óta dolgozik az Alconnal, a világ egyik vezető szemészeti márkájával, de az eddigi kisebb megbízásokat – rendezvényszervezés, landing page készítés, marketinganyagok tervezése és kivitelezése – most egy nagyszabású együttműködés váltja fel.
Mostantól az Alcon szemsebészeti divíziójának digitális marketing- és kommunikációs feladatainak jelentős részét is a Positive Health and Care, a hazai egészségügyi szektor vezető integrált egészségügyi marketing- és reklámügynökségi szolgáltatója tervezi és menedzseli.
“Az egészségügyön belül egy meglehetősen szűk szegmenst képvisel a szemsebészet. Több mint öt éve dolgozunk az Alconnal, éppen ezért jól ismerjük a szemsebészeti piacot. Hiszünk abban, hogy az egészségünk a legnagyobb kincsünk, ezért célul tűztük ki, hogy a jó látás és a szemüvegmentes élet lehetőségét minél több emberhez eljuttassuk.”
– mondta Horváth Krisztina egészségügyi marketing szakértő, a Positive Health and Care Kft. ügyvezető igazgatója.
“Jelentős iparági tapasztalatuk és az eddigi sikeres munka miatt döntöttünk úgy, hogy a szemsebészeti divízió digitális tevékenységeinek menedzselését a Positive Health and Care kezébe adjuk. Az együttműködés első lépcsőjeként a műlencseműtét lehetőségének minél szélesebb körrel történő megismertetését várjuk az ügynökségtől. Az orvosok és páciensek edukációjától kezdve a digitális marketingstratégia tervezésén át a közösségi média jelenlétünk erősítésééig sok mindenben számítunk rájuk.”
– mondta Nagy Szilvia, az Alcon Magyarország sebészeti divíziójának termékmenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) és a Positive Adamsky PDKY együttműködésében
Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM)…
Tovább olvasom >Stratégiai szintre lép a TEVA és a Positive Adamsky PDKY együttműködése
A Positive Adamsky frissen megújult márkaneve és arculata, a PDKY…
Tovább olvasom >A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >