A Positive Health & Care-t választotta marketing- és kommunikációs ügynökségének az Alcon
Az Alcon hazai marketing- és kommunikációs feladatainak egy részét mostantól a Positive Adamsky egészségügyi marketingre szakosodott tagügynöksége, a Positive Health and Care látja el.
A Positive Health and Care már évek óta dolgozik az Alconnal, a világ egyik vezető szemészeti márkájával, de az eddigi kisebb megbízásokat – rendezvényszervezés, landing page készítés, marketinganyagok tervezése és kivitelezése – most egy nagyszabású együttműködés váltja fel.
Mostantól az Alcon szemsebészeti divíziójának digitális marketing- és kommunikációs feladatainak jelentős részét is a Positive Health and Care, a hazai egészségügyi szektor vezető integrált egészségügyi marketing- és reklámügynökségi szolgáltatója tervezi és menedzseli.
“Az egészségügyön belül egy meglehetősen szűk szegmenst képvisel a szemsebészet. Több mint öt éve dolgozunk az Alconnal, éppen ezért jól ismerjük a szemsebészeti piacot. Hiszünk abban, hogy az egészségünk a legnagyobb kincsünk, ezért célul tűztük ki, hogy a jó látás és a szemüvegmentes élet lehetőségét minél több emberhez eljuttassuk.”
– mondta Horváth Krisztina egészségügyi marketing szakértő, a Positive Health and Care Kft. ügyvezető igazgatója.
“Jelentős iparági tapasztalatuk és az eddigi sikeres munka miatt döntöttünk úgy, hogy a szemsebészeti divízió digitális tevékenységeinek menedzselését a Positive Health and Care kezébe adjuk. Az együttműködés első lépcsőjeként a műlencseműtét lehetőségének minél szélesebb körrel történő megismertetését várjuk az ügynökségtől. Az orvosok és páciensek edukációjától kezdve a digitális marketingstratégia tervezésén át a közösségi média jelenlétünk erősítésééig sok mindenben számítunk rájuk.”
– mondta Nagy Szilvia, az Alcon Magyarország sebészeti divíziójának termékmenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét
Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét, a Positive…
Tovább olvasom >Signature 40: Újra az operatív szakembereké a főszerep
Ismét keresik az év legjobb márkamenedzsereit: a Signature 40 kezdeményezés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >