A Positive Health & Care-t választotta marketing- és kommunikációs ügynökségének az Alcon

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 06. 11. 08:11

Az Alcon hazai marketing- és kommunikációs feladatainak egy részét mostantól a Positive Adamsky egészségügyi marketingre szakosodott tagügynöksége, a Positive Health and Care látja el. 

A Positive Health and Care már évek óta dolgozik az Alconnal, a világ egyik vezető szemészeti márkájával, de az eddigi kisebb megbízásokat – rendezvényszervezés, landing page készítés, marketinganyagok tervezése és kivitelezése – most egy nagyszabású együttműködés váltja fel.

Mostantól az Alcon szemsebészeti divíziójának digitális marketing- és kommunikációs feladatainak jelentős részét is a Positive Health and Care, a hazai egészségügyi szektor vezető integrált egészségügyi marketing- és reklámügynökségi szolgáltatója tervezi és menedzseli.

“Az egészségügyön belül egy meglehetősen szűk szegmenst képvisel a szemsebészet. Több mint öt éve dolgozunk az Alconnal, éppen ezért jól ismerjük a szemsebészeti piacot. Hiszünk abban, hogy az egészségünk a legnagyobb kincsünk, ezért célul tűztük ki, hogy a jó látás és a szemüvegmentes élet lehetőségét minél több emberhez eljuttassuk.”

  mondta Horváth Krisztina egészségügyi marketing szakértő, a Positive Health and Care Kft. ügyvezető igazgatója.

“Jelentős iparági tapasztalatuk és az eddigi sikeres munka miatt döntöttünk úgy, hogy a szemsebészeti divízió digitális tevékenységeinek menedzselését a Positive Health and Care kezébe adjuk. Az együttműködés első lépcsőjeként a műlencseműtét lehetőségének minél szélesebb körrel történő megismertetését várjuk az ügynökségtől. Az orvosok és páciensek edukációjától kezdve a digitális marketingstratégia tervezésén át a közösségi média jelenlétünk erősítésééig sok mindenben számítunk rájuk.”

– mondta Nagy Szilvia, az Alcon Magyarország sebészeti divíziójának termékmenedzsere.

Kapcsolódó cikkeink