A Positive Adamskynál az év legeredményesebb ügynökségvezetői
Ügynökségvezetői kategóriákat nyert a Positive Adamsky két menedzsmenttagja az Agency People of the Year versenyen.
Nagy Andrea, a Positive Adamsky PR tagügynökségének ügyvezetője a Head of Agency of the Year (CEO), Vaszary Ádám Operation Business Development Director pedig az Agency Operations Head of the Year címet nyerte el az Agency People of the Year reklámversenyen.
A nemzetközi díj idén debütált Magyarországon a MAKSZ gondozásában, és különlegessége, hogy nem projekteket vagy ügynökségeket díjaz, hanem az egyes szakterületek legkiválóbb reklámosainak innovatív szemléletét, hatékony és eredményes munkáját. A díj magas szakmai nívóját elsősorban az adja, hogy egy 42 fős, hazai és nemzetközi marketingszakemberekből álló zsűri dönt két fordulóban.
Az év CEO-ja kategória győzteseként Nagy Andrea elmondta:
„Nagyon sokat jelent nekem ez az elismerés, ezzel egy 4 éves, nem könnyű folyamat zárult le szimbolikusan is; a Positive PR felépítése és felhelyezése a térképre, egy erős ügyfélportfólió és szakmai csapat összeállítása. Az elejétől arról szólt a vízióm, hogy nem csupán egy újabb PR ügynökséget hozunk létre a piacon, hanem egy új kultúra létrehozására teszünk kísérletet, amelyben a stratégiai üzletfejlesztés, a magas szakmai nívó és az emberközpontú működés egyensúlyban van, és ezek együttese alakítja ki a kiváló ügyfél-ügynökség kapcsolatot. Ez a díj megerősített abban, hogy jó úton haladunk”.
Vaszary Ádám, az Agency Operations Head of the Year cím nyertese így fogalmazott:
„Végre egy kezdeményezés, ami az ügynökségi oldal szakembereire is nagyobb figyelmet irányít. Erre nagyon nagy szükségünk volt. Az általunk alapított Signature Platform kapcsán is azoknak a hihetetlen pozitív energiáknak felszabadulását láttam a megbízói oldal operatív munkatársai között, mint ami a díjátadón tapasztalható volt az ügynökségi kollégáknál. Hosszú idő óta először láttam azt, hogy egy díjátadón figyelünk egymásra, örülünk a másik sikerének. Az pedig, hogy én ilyen szakmai legendákkal egyáltalán egy lapon legyek említve is már elismerés volt. Semmit nem tudtam volna elérni ezekből azon kollégáim nélkül, akikkel nap-mint-nap együtt dolgozom, így ez valójában az ő elismerésük is.”
Idén első alkalommal 13 kategóriában jutalmazták a legjobbakat, és jóformán az összes nagy reklámügynökség számos szakembere ringbe szállt. A zsűri elnöke Julianna Ballarin, a Diageo Eastern Europe executive marketingigazgatója volt, a folyamatokat és a verseny tisztaságát a Media Sense nemzetközi auditorcég felügyelte.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >A Positive Health & Care-t választotta marketing- és kommunikációs ügynökségének az Alcon
Az Alcon hazai marketing- és kommunikációs feladatainak egy részét mostantól…
Tovább olvasom >Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét
Az Euronics meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét, a Positive…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >