A Positive Adamskynál az év legeredményesebb ügynökségvezetői

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 01. 28. 11:24

Ügynökségvezetői kategóriákat nyert a Positive Adamsky két menedzsmenttagja az Agency People of the Year versenyen.

Nagy Andrea

Nagy Andrea, a Positive Adamsky PR tagügynökségének ügyvezetője a Head of Agency of the Year (CEO), Vaszary Ádám Operation Business Development Director pedig az Agency Operations Head of the Year címet nyerte el az Agency People of the Year reklámversenyen.

A nemzetközi díj idén debütált Magyarországon a MAKSZ gondozásában, és különlegessége, hogy nem projekteket vagy ügynökségeket díjaz, hanem az egyes szakterületek legkiválóbb reklámosainak innovatív szemléletét, hatékony és eredményes munkáját. A díj magas szakmai nívóját elsősorban az adja, hogy egy 42 fős, hazai és nemzetközi marketingszakemberekből álló zsűri dönt két fordulóban.

Az év CEO-ja kategória győzteseként Nagy Andrea elmondta:

„Nagyon sokat jelent nekem ez az elismerés, ezzel egy 4 éves, nem könnyű folyamat zárult le szimbolikusan is; a Positive PR felépítése és felhelyezése a térképre, egy erős ügyfélportfólió és szakmai csapat összeállítása. Az elejétől arról szólt a vízióm, hogy nem csupán egy újabb PR ügynökséget hozunk létre a piacon, hanem egy új kultúra létrehozására teszünk kísérletet, amelyben a stratégiai üzletfejlesztés, a magas szakmai nívó és az emberközpontú működés egyensúlyban van, és ezek együttese alakítja ki a kiváló ügyfél-ügynökség kapcsolatot. Ez a díj megerősített abban, hogy jó úton haladunk”.

Vaszary Ádám

Vaszary Ádám, az Agency Operations Head of the Year cím nyertese így fogalmazott:

„Végre egy kezdeményezés, ami az ügynökségi oldal szakembereire is nagyobb figyelmet irányít. Erre nagyon nagy szükségünk volt. Az általunk alapított Signature Platform kapcsán is azoknak a hihetetlen pozitív energiáknak felszabadulását láttam a megbízói oldal operatív munkatársai között, mint ami a díjátadón tapasztalható volt az ügynökségi kollégáknál. Hosszú idő óta először láttam azt, hogy egy díjátadón figyelünk egymásra, örülünk a másik sikerének. Az pedig, hogy én ilyen szakmai legendákkal egyáltalán egy lapon legyek említve is már elismerés volt. Semmit nem tudtam volna elérni ezekből azon kollégáim nélkül, akikkel nap-mint-nap együtt dolgozom, így ez valójában az ő elismerésük is.”

Idén első alkalommal 13 kategóriában jutalmazták a legjobbakat, és jóformán az összes nagy reklámügynökség számos szakembere ringbe szállt. A zsűri elnöke Julianna Ballarin, a Diageo Eastern Europe executive marketingigazgatója volt, a folyamatokat és a verseny tisztaságát a Media Sense nemzetközi auditorcég felügyelte.

Kapcsolódó cikkeink