A Positive Adamsky-val erősít tovább trade-ben a Heineken
A Heineken Hungária és a Positive Adamsky az elmúlt 3 év során már többször is dolgozott együtt eseti megbízások útján, idéntől az ügynökség a sörgyártó márkáinak hazai trade marketing tevékenységében is szerepet vállal.
A Positive Adamsky viszi 2021-ben a Heineken Hungária és a hozzátartozó márkák (Heineken, Soproni, Gösser) trade kommunikációs projektjeit. Az ügynökség 2018-tól kezdve már számos feladatot látott el a sörgyártó egyes divízióinak, most viszont sikerült szorosabba fűzniük a partnerséget.
A mostani, trade marketing tevékenység lebonyolítására és kivitelezésére vonatkozó megbízás magába foglal többek közt HoReCa és kiskereskedelmi helyszíneken történő aktivitásokat, fogyasztói promóciókat, valamint különböző, trade anyagok elkészítésében történő együttműködést is.
„Nagy öröm számunkra, hogy az eddigi, eseti alapon történő munka után most egy sokkal szorosabb együttműködésben is ki tudjuk próbálni magunkat a Heinekennel. Jó ismerkedési alap volt ez az elmúlt 3 év, emiatt pedig optimistán vágunk neki a 2021-es évnek az egyik legnépszerűbb sörmárka oldalán” – nyilatkozta Vaszary Ádám, a Positive Adamsky egyik ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >