A Positive Adamsky nyerte a Béres közösségi média tenderét
Meghívásos pályázaton választotta ki új social media ügynökségét a nagy múltú gyógyszergyár.
A tenderfolyamat nyertese a Positive Adamsky digital & social tagügynöksége lett, így ők tervezhetik meg a Béres közösségi média stratégiáját, menedzselik februártól a Béres Egészségklub Facebook-oldalt, indítják útjára a márka új Instagram oldalát, illetve valósítják meg taktikai szinten a közösségi médiafókuszú digitális marketing kampányokat. Az ügynökség feladatai közé tartozik többek között a Béres most induló új podcast-sorozatának népszerűsítő kampánya is, amely a legendás kutatóra, id. dr. Béres Józsefre emlékezik, családja és barátai segítségével.
A Positive Adamsky ügyfélköre nemrégiben egy másik nagynevű hazai branddel, a Helia-D-vel is bővült: a kozmetikai cég PR és social media stratégiájának megvalósításában vesz részt.
Kapcsolódó cikkeink
Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) és a Positive Adamsky PDKY együttműködésében
Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM)…
Tovább olvasom >Stratégiai szintre lép a TEVA és a Positive Adamsky PDKY együttműködése
A Positive Adamsky frissen megújult márkaneve és arculata, a PDKY…
Tovább olvasom >A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >