A Positive Adamsky nyerte a Béres közösségi média tenderét
Meghívásos pályázaton választotta ki új social media ügynökségét a nagy múltú gyógyszergyár.
A tenderfolyamat nyertese a Positive Adamsky digital & social tagügynöksége lett, így ők tervezhetik meg a Béres közösségi média stratégiáját, menedzselik februártól a Béres Egészségklub Facebook-oldalt, indítják útjára a márka új Instagram oldalát, illetve valósítják meg taktikai szinten a közösségi médiafókuszú digitális marketing kampányokat. Az ügynökség feladatai közé tartozik többek között a Béres most induló új podcast-sorozatának népszerűsítő kampánya is, amely a legendás kutatóra, id. dr. Béres Józsefre emlékezik, családja és barátai segítségével.
A Positive Adamsky ügyfélköre nemrégiben egy másik nagynevű hazai branddel, a Helia-D-vel is bővült: a kozmetikai cég PR és social media stratégiájának megvalósításában vesz részt.
Kapcsolódó cikkeink
Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >A 400 millió fős globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO a vezető kínai videós hardvergyártóval karöltve
A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi…
Tovább olvasom >A Positive Health & Care-t választotta marketing- és kommunikációs ügynökségének az Alcon
Az Alcon hazai marketing- és kommunikációs feladatainak egy részét mostantól…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >Jelentős minimálbér-emelés várható Magyarországon: 2027-re 374 ezer forint lesz a bruttó összeg
Jövőre 9 százalékkal, 2026-ban 13 százalékkal, 2027-ben pedig további 14…
Tovább olvasom >