A Positive Adamsky nyerte a Béres közösségi média tenderét
Meghívásos pályázaton választotta ki új social media ügynökségét a nagy múltú gyógyszergyár.
A tenderfolyamat nyertese a Positive Adamsky digital & social tagügynöksége lett, így ők tervezhetik meg a Béres közösségi média stratégiáját, menedzselik februártól a Béres Egészségklub Facebook-oldalt, indítják útjára a márka új Instagram oldalát, illetve valósítják meg taktikai szinten a közösségi médiafókuszú digitális marketing kampányokat. Az ügynökség feladatai közé tartozik többek között a Béres most induló új podcast-sorozatának népszerűsítő kampánya is, amely a legendás kutatóra, id. dr. Béres Józsefre emlékezik, családja és barátai segítségével.
A Positive Adamsky ügyfélköre nemrégiben egy másik nagynevű hazai branddel, a Helia-D-vel is bővült: a kozmetikai cég PR és social media stratégiájának megvalósításában vesz részt.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai szintre lép a TEVA és a Positive Adamsky PDKY együttműködése
A Positive Adamsky frissen megújult márkaneve és arculata, a PDKY…
Tovább olvasom >A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
A Positive Adamsky tagügynöksége, a Positive PR lett a piacvezető…
Tovább olvasom >Stratégiai együttműködést kötött a MATE és a Béres
Dr. Gyuricza Csaba, a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem rektora,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >