A Positive Adamsky nyerte a Béres közösségi média tenderét
Meghívásos pályázaton választotta ki új social media ügynökségét a nagy múltú gyógyszergyár.
A tenderfolyamat nyertese a Positive Adamsky digital & social tagügynöksége lett, így ők tervezhetik meg a Béres közösségi média stratégiáját, menedzselik februártól a Béres Egészségklub Facebook-oldalt, indítják útjára a márka új Instagram oldalát, illetve valósítják meg taktikai szinten a közösségi médiafókuszú digitális marketing kampányokat. Az ügynökség feladatai közé tartozik többek között a Béres most induló új podcast-sorozatának népszerűsítő kampánya is, amely a legendás kutatóra, id. dr. Béres Józsefre emlékezik, családja és barátai segítségével.
A Positive Adamsky ügyfélköre nemrégiben egy másik nagynevű hazai branddel, a Helia-D-vel is bővült: a kozmetikai cég PR és social media stratégiájának megvalósításában vesz részt.
Kapcsolódó cikkeink
Gyógyszerügyek másképp – stratégiai szemléletváltás az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) és a Positive Adamsky PDKY együttműködésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stratégiai szintre lép a TEVA és a Positive Adamsky PDKY együttműködése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Positive PR lett a DIEGO hivatalos PR-ügynöksége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SAP: Nagy ugrás a PwC vállalati erőforrás-tervezésében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Adidas bevétele 3 százalékkal nőtt a harmadik negyedévben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >