A POS Media stratégiai partnere a HighCo
A POS Media és a HighCo 2011. július végén egyesítették erőiket, ezzel a lépéssel létrehozták a legnagyobb Point-of-Sale médiaügynökséget Európában.
A HighCo a POS Media Europe 48,25%-át vásárolta fel, az így létrejött társaság 10 európai országban fog működni – Cseh Köztársaság, Szlovákia, Lengyelország, Magyarország, Ukrajna, Törökország, Spanyolország, Franciaország, Belgium és Egyesült Királyság – és kínálja szolgáltatásait a 100 legnagyobb európai hirdető felé a legnagyobb kiskereskedelmi hálózatok képviseletében. A HighCo a részesedését a Comited Capital számos magán tőkésétől és a POS Media alapítójától Richard van het Bolscher-től vásárolta meg.
Az 1998-ban alapított POS Media ma Közép-Európa legnagyobb kiskereskedelmi média csoportja. Média felületek és szolgáltatások széles portfólióját kínálja, a legkülönbözőbb eladáshelyi, beltéri és kültéri hirdetési igényeket szolgálja ki. POS Media erős és hosszú távú kapcsolatot épített ki a nagy európai kiskereskedelmi láncokkal, mint például a Tesco, az Ahold, a Carrefour, a Kaufland, a Metro, és a Spar, valamint a TOP 100 FMCG márkák gyártóival és forgalmazóival úgy, mint a Procter & Gamble, az Unilever, a Nestlé, a Coca Cola, a Danone és a Kraft. Hat európai országban működik teljes tulajdonú irodája – Cseh Köztársaság, Szlovákia, Lengyelország, Magyarország, Ukrajna, Törökország – valamint folyamatban van a németországi iroda megnyitása és további európai országokban való terjeszkedés is a tervek között szerepel.
A Point-of-Sale média megoldások állnak a POS Media tevékenységének középpontjában, akárcsak a HighCo-nál, ahol szintén kulcsszerepet játszik az in-store média, a merchandising és a különböző marketingszolgáltatások. A HighCo kuponozás terén szerzett élvonalbeli szakértelemére építve (HighCo STORE + DATA), a HighCo és a POS Media megállapodtak abban, hogy létrehoznak egy közös (50/50) vállalatot Közép-Európában, felhasználva a HighCo nemzetközi kupon elszámolási és szoftver megoldásait.
A HighCo és POS Media közösen mintegy 1000 személyt foglalkoztatnak és együtt az iparág piacvezető vállalatává váltak a korábban felsorolt 10 európai országban.
Ez a tranzakció nem befolyásolja az eddigi menedzsmentet, a POS Media továbbra is Richard van het Bolscher irányítása alatt marad.
Richard Caillat, a HighCo igazgatótanácsának elnöke szerint: „Az akvizíció stratégiai előrelépést jelent a HighCo terjeszkedése szempontjából a nemzetközi piacon. Kombinálva a HighCo kiskereskedelmi kuponozás terén szerzett szakértelmét (HighCo STORE + DATA) és a POS Media jelenlétét az ígéretes közép-európai országokban izgalmas középtávú növekedési lehetőséget teremt mindkét fél számára. ”
Richard van het Bolscher, a POS Media vezérigazgatója így nyilatkozott: „Az elmúlt években vált cégünk piacvezetővé az egyes országok nagyobb kereskedelmi láncaival és hirdetőivel való igazán szoros kapcsolatunk révén. Ezek a kapcsolatok ma már lehetővé teszik, hogy gyorsan be tudjunk vezetni sikeresen irányított, új média koncepciókat és szolgáltatásokat. Ezért is kerestünk olyan partnert, aki segíthet új koncepciók és szolgáltatások fejlesztésében, bevezetésében. Nagy várakozással nézek az új partnerség elé a HighCo-val, különösen a kuponozás terén szerzett tapasztalatukkal képesek hozzájárulni a sikerhez.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >