A POS Media Europe száz százalékos tulajdonosa a Célcsoport Médiának
A POS Media Europe és a Célcsoport Média tulajdonosai megállapodtak a 2010 augusztusában történt akvizíciós folyamat lezárásában, melynek keretében a vevő a Célcsoport Média fennmaradó üzletrészét is megvásárolta.
2011. január 3-tól a POS Media Hungary és a Célcsoport Média munkatársai az eredeti Célcsoport Média irodában kezdték meg együtt, egy csapatként az Új Esztendőt. A vállalat új neve POS Media – Célcsoport Hungary, ezzel is hangsúlyozva a folyamatosságot, és a zavartalan együttműködést.
Az új csapatot két ügyvezető irányítja: Radó Tibor ügyvezető country manager pozícióban aktív szerepet fog vállalni a POS Media Europe nemzetközi fejlesztésében is, míg Gády Kayser Tamás elsődlegesen a vállalat sikeres pénzügyi és szervezeti összehangolásáért felel.
A magyarországi tapasztalatok alapján a cégcsoport többi irodájában is bevezetésre kerül az ambient média és a kuponing szolgáltatás. Így ügyfeleinknek lehetősége nyílik ezeken a területeken is nemzetközi kampányok lebonyolítására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A FAO élelmiszerár-indexe enyhén emelkedett júliusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Visszaváltási rendszer: Nagyot lépett előre az italcsomagolások újrahasznosítási aránya
Magyarországon a visszaváltási rendszer (DRS) tavalyi bevezetése óta a gyártók,…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >