A POS Media Europe száz százalékos tulajdonosa a Célcsoport Médiának
A POS Media Europe és a Célcsoport Média tulajdonosai megállapodtak a 2010 augusztusában történt akvizíciós folyamat lezárásában, melynek keretében a vevő a Célcsoport Média fennmaradó üzletrészét is megvásárolta.
2011. január 3-tól a POS Media Hungary és a Célcsoport Média munkatársai az eredeti Célcsoport Média irodában kezdték meg együtt, egy csapatként az Új Esztendőt. A vállalat új neve POS Media – Célcsoport Hungary, ezzel is hangsúlyozva a folyamatosságot, és a zavartalan együttműködést.
Az új csapatot két ügyvezető irányítja: Radó Tibor ügyvezető country manager pozícióban aktív szerepet fog vállalni a POS Media Europe nemzetközi fejlesztésében is, míg Gády Kayser Tamás elsődlegesen a vállalat sikeres pénzügyi és szervezeti összehangolásáért felel.
A magyarországi tapasztalatok alapján a cégcsoport többi irodájában is bevezetésre kerül az ambient média és a kuponing szolgáltatás. Így ügyfeleinknek lehetősége nyílik ezeken a területeken is nemzetközi kampányok lebonyolítására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >Klimatikus ízválság: veszélyben a gin karakteres zamata?
A gin ízvilágát meghatározó borókabogyók is megsínylik a klímaváltozást –…
Tovább olvasom >