A POP-t tágabban értelmezzük
2010-ben Frankfurtban alapította Neuromerchandising Group nevű vállalkozását Bert M. Ohnemüller, aki korábban márka és kereskedelmi oldalról is sok tapasztalatot szerzett, és a POPAI DACH munkáját is számos tréninggel, képzéssel, fejlesztési projekttel támogatta.
– Cégünk a munkatársak 30 éves POP-tapasztalatát a legmodernebb neuromarketing, fiziológia és biológia eredményeivel kombinálja. A POP-t tágabban értelmezzük. A klasszikus kereskedelmi funkciók mellett mindent beleértünk, ahol emberek interakcióba lépnek és döntést hoznak a közértektől a szállodákon át egészen az orvosi várókig – mondja Bert M. Ohnemüller tulajdonos-ügyvezető.
Kézzelfogható eredményeket mutatnak fel minden megrendelőjüknek, hiszen együtt gondolkodva, mégis sajátos látásmóddal hoznak ötleteket, valósítanak meg megoldásokat, bonyolítanak le komplex projekteket márkagyártók, kereskedők és szolgáltatók számára egyaránt.
Működésük középpontjában az érzelem vezérelte ember áll, a tudattalanul meghozott döntések hatékony, minden érzékszerv megmozgatásán alapuló befolyásolása a céljuk.
A neuromerchandising®SPACE tagozatuk olyan terek, hangulatok megteremtésére vállalkozik, ahol az emberek szívesen töltenek el több időt, jól érzik magukat, így vélhetőleg többet is vásárolnak.
A neuromerchandising®PEOPLE a vásárlók és a kereskedelmi munkatársak szempontjait veszi kiemelten figyelembe, hiszen csak elégedett, motivált stáb tudja elősegíteni a vásárlók elégedettségét. Az árubemutatás mellett ezért nagy hangsúlyt fektetnek a vevővel való interakció biztosítására is.
Működésük 5 éve alatt több mint 30 sikeres projektet valósítottak meg Németország-szerte, olyan partnerekkel, mint például a REWE Supermarket, LAVAZZA, FERRERO, NIVEA vagy éppen az Audi.
Több egyetemen tartanak kurzusokat német és angol nyelven. Gyakorló szakemberek számára pedig idén kezdték el az „INA international neuromerchandising® alliance” nemzetközi kezdeményezésüket, amelynek keretében várhatóan hazánkban is tartanak majd néhány képzést a POPAI Magyarország szervezésében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >