A PICK már az év első hónapjában mozgásra buzdít
Kezdődjön sportosan az év! A PICK idén januárban ismét megmozgatja a fogyasztói közösséget: limitált szériás szurkolói termékajánlatokkal, valamint a közönségkedvenc Pick Szeged kézilabdások, TikTok és Instagram véleményvezérek bevonásával indítja el új, közös szurkolásra és évindító mozgásra buzdító online, közösségépítő kampányát.
#naladaPICKlabda
Háttér: A PICK termékei több mint 150 éve népszerű hozzávalói egy-egy közösségi programnak. A közösségi élményekhez hozzájárulva, a sportolás apropóján a márka „Szurkoljunk együtt!” szlogennel ismét egyedi, mini labdás „in-out” termékekkel és szurkolói csomagajánlatokkal várja a fogyasztókat idén januárban az üzletek polcain.
A PICK egész évben törekszik arra, hogy értéktöbbletet adjon a fogyasztóknak: a kampány időszaka alatt a PICK Téliszalámi termékek 70 g-os szeletelt változatai +11 százalékkal kerülnek túltöltésre. Ezen kívül a Téliszalámi és Rákóczi rúdáru szalámik időszakosan szurkolói ajándékkal (mini labda) egészülnek ki a legtöbb kereskedelmi üzletben. A termékek csomagolásán a Pick Szeged Kézilabdacsapat népszerű nagy klasszisai, Mikler Roland, Bánhidi Bence, Bodó Richárd és Rosta Miklós buzdítanak közös szurkolásra.
A PICK márka és a sport, főként a kézilabda összekapcsolódása nem újkeletű, a PICK közel 30 éve kiemelt névadó szponzora a nemzetközi elitbe is tartozó, 60 éves Pick Szeged Kézilabdacsapatának. Szeged városa és az egészséges, sportos életmód iránti elkötelezettsége miatt a PICK márka számára rendkívül fontos, hogy a kézilabdasport egyik meghatározó csapatának, Szeged város büszkeségének olyan stabil anyagi és szakmai hátteret biztosítson, amely lehetővé teszi mind a felnőtt, mind az utánpótlás csapatok további fejlődését, sikeres szerepléseit.
Kampánycél:
A kampány fő célja, hogy a PICK a családi, baráti együttlétek, a közös szurkolások közösségépítő hozzávalója legyen. Mindezt az online csatornák újszerű kihasználásával és a fiatalabb célcsoport kiemelt elérésével szeretné megtenni a januári sportesemények ideje alatt. A nagy múltú márka tematikusan nem először csatlakozik kampány szinten egy, a fogyasztókat ennyire megmozgató aktualitáshoz, legutóbb a tavaly nyári sportesemények kapcsán jelentkezett hasonló aktivitással.
„Bár ezen a télen ismét korlátozva érezhetjük magunkat, azért szűkebb körben, vagy csak az online térben, de újból átélhetjük a társasági alkalmak kohéziós erejét és együtt szurkolhatunk magyar sportolóinknak. Szeretnénk valamilyen formában ezekhez a közösségi élményekhez hozzájárulni és ismét megmozgatni a magyar közösséget limitált kiadású termékeinkkel, in-store és újszerű közösségi média kommunikációnk által” – mondta el Király Krisztián, Business Development Manager.
Kreatív koncepció:
A #naladaPICKlabda online, közösségi média és PR kampány a közös szurkolásra, valamint a PICK egyik limitált szériás elemére, a mini labdára épít.
A 2022. január elején startoló kampányhoz a közönségkedvenc Pick Szeged Kézilabdacsapat 4 játékosa is csatlakozik, akik nem csak a termékcsomagolásokon, hanem a kampányban is feltűnnek: videós és más érdekes, szórakoztató közösségi média tartalmak által buzdítanak közös szurkolásra a Facebookon, Instagramon és TikTokon, valamint a kampány microsite-on.
„Azt hiszem, a többiek nevében is mondhatom, hogy az elmúlt időszak zártkapus mérkőzésein nagyon hiányzott a szurkolók buzdítása.” – mondta el Mikler Roland, a Pick Szeged Kézilabdacsapat játékosa. „A személyes jelenlétet ugyan az online tér nem pótolhatja teljes mértékben, de a közösségi csatornák segíthetnek a közösség kovácsolásában, éppen ezért amikor a fiúkkal megkaptuk a felkérést a #naladaPICKlabda videós kihívásra, nagy örömmel fogadtuk – zárta gondolatait a játékos.
Mindemellett egyedi, kimondottan a sporteseményekhez megalkotott szendvicsrecepteket (nemzetek szendvicsei, szurkolói szendvicsek) is ajánlanak a szurkoláshoz inspirációként olyan fantázianevekkel, mint a „Gólöröm”, „Sarokdobás”, „Cunder”.
Promóció KeyVisual
Alkotók listája:
Megbízó: PICK Szeged Zrt.
Projekt manager: Király Krisztián
Group brand manager/PICK márkacsoport: Fejes Péter
Senior brand manager/PICK márkacsoport: Szabó-Spanyol Henriett
Média és digitális marketing specialista: Ujfaludi Flóra Barbara
Termékmenedzser: Baloghné Harkai Zsuzsanna
Social media ügynökség: Be Social Kft.
Client Service Director: Ölveczky Tamás
Account Manager: Mészáros Kinga
Projektmenedzser: Kőfalvi Zsófia
Art director: Gál László
Copywriter: Varga Nikolett, Mészáros Róza
Fejlesztők: Szentesi Szilvia, Basa Bence, Forgó Attila
Kampánymenedzser: Nemeskéri Ádám
Kampány moderátor: Sütő Ádám, Lázók János
PR-ügynökség: FleishmanHillard Café
Account Director: Szigeti Györgyi
Public Relations Senior Account Executive: Csula-Albert Andrea
Assistant Account Executive: Körösvölgyi Márton, Kurunczi Kata
Kapcsolódó cikkeink
Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >A XXII. Business Golf Championship idén is sokakat vonzott
Idén huszonkettedik születésnapjához érkezett a Business Golf Championship június közepén, Bükfürdőn,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak a rászoruló
Két hét alatt 15,5 millió forint értékű élelmiszeradomány-utalvány és közel…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >