A Pick ismét a Forma-1 Magyar Nagydíjon
A hétvégi Magyar Nagydíj idejére az egyik legismertebb, tradicionális hazai márka, a Pick logója díszíti majd a Vodafone McLaren Mercedes versenyautókat – a Vodafone immár második alkalommal kínálta fel a vendégszponzori lehetőséget a Téliszalámijáról ismert cég számára.
A Vodafone, a McLaren Mercedes csapat elkötelezett támogatójaként célul tűzte ki, hogy minél magasabb szintű kapcsolatot építsen ki a Forma-1-el, mely nemcsak saját, de partnerei számára is előnyökkel jár. Ennek keretében a Bonafarm Csoport mobilkommunikációs partnereként lehetővé tette, hogy a cégcsoport legismertebb márkája, a Pick, 2010 után idén is megjelenjen a Vodafone McLaren Mercedes autóin a hazai futam idejére.
„A Pick és a Vodafone közötti kapcsolat egyik újabb epizódja, hogy a 2009-es szezon világbajnok pilóta, Jenson Button autóján megjelenő tradicionális magyar márka logója rendkívüli nyilvánosságot biztosít a Magyar Nagydíj idején az ország egyik leghíresebb élelmiszeripari vállalatának, hiszen a futamokat nézők tízmilliói követik figyelemmel.” – mondta Diego Massidda, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.
„Nagyon örülünk a lehetőségnek, hogy a Pick márka logója nézők millióihoz juthat el a Vodafone és Bonafarm Csoport együttműködésének keretében. Egyben büszkék is vagyunk arra, hogy a Pick szalámi, minősége és hagyományai alapján Magyarország egyik külföldön is legismertebb élelmiszer terméke képviselheti hazánkat a Vodafone McLaren Mercedes csapat autóján a Magyar Nagydíj alatt. ” – mondta el a megjelenési lehetőséggel kapcsolatban Madarász László, a Pick Szeged Zrt. marketing igazgatója. „Külön örömünkre szolgál, hogy termékünk utánozhatatlan ízvilága Jenson Buttons tetszését is elnyerte. Természetesen szurkolunk a Vodafone McLaren Mercedes csapatnak és továbbra is értékes kapcsolatként kezeljük partnerségünket a Vodafone-nal” – tette hozzá.
A Vodafone szponzorációs tevékenysége túlmutat azon, hogy csupán nevét adja egy tevékenységhez. Az együttműködést minden egyes szinten úgy igyekszik megvalósítani, hogy az egyedi vállalati értékeket vegyítse a közös célokkal, minderre a Vodafone és a Pick kapcsolata a legjobb példa.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >